جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد
عجب شیر ما - مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: 400 تن انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی، فاسد و تاریخ گذشته کشف و ضبط و از چرخه مصرف خارج شده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، امیرحسین بهداد اظهار داشت: در ۹ ماهه منتهی به دی‌ماه سال 96، 400 هزار کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی فاسد، غیربهداشتی و تاریخ گذشته‌ کشف شده در طی بازرسی‌های بهداشتی صورت گرفته از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، با دستور مقام قضایی معدوم و از چرخه مصرف خارج شده است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی با اشاره به انجام بیش از 310 هزار مورد بازرسی بهداشتی از مراکز عرضه تحت نظارت این اداره کل در سطح استان از ابتدای سال 96 تصریح کرد: در این بازرسی‌ها ۲ هزار و ۵۲۱ مورد غیربهداشتی کشف و ضبط شده است.

بهداد تصریح کرد: بر این اساس 313 فقره پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه نظارت‌های مستمر کارشناسان اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی بر تمام مراحل تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، مردم ضمن تهیه فرآورده‌های مورد نیاز خود از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی و دقت در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی و توجه به تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی محصولات بسته‌بندی شده، به هیچ‌عنوان از گوشت چرخ کرده از پیش آماده شده استفاده نکنند.

برچسب ها: دامپزشکی ، تبریز ، بازرس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: