جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
رئیس دانشگاه خوارزمی:
عجب شیر ما - رئیس دانشگاه خوارزمی با اشاره به این‌که برای توسعه صنعت و اقتصاد کشور نباید مباحث سیاسی وارد مدیریت شود، گفت: متاسفانه امروزه سیاست وارد مدیریت شده است؛ این در حالیست که مدیریت با روابط اعداد و ارقام سروکار دارد و سیاست در کشور به معنای جنگ قدرت است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا،محمد علی سبحان اللهی در پنجمین همایش معرفی برترین شرکت‌های غرب و شمالغرب کشور (ایران تک) اظهار کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی، نقش موثری در معرفی ظرفیت‌های اقتصادی منطقه دارد و باعث می‌شود تا مردم به این نتیجه برسند که برای کسب موفقیت‌ها باید خود حرکت کنند. 

وی با بیان این‌که واحدهای تولیدی نباید واحد آموزش و آرندی را فراموش کنند، عنوان کرد: امروزه واحد آرندی (واحد تحقیق و توسعه) تاثیر مستقیمی بر نوآوری، بهره‌وری، کیفیت و سطح استاندارد بازار دارد؛ بنابراین برای این‌که یک واحد تولیدی بتواند بروز باشد باید واحد آموزش  و آرندی را در اولویت خود قرار دهد. 

سبحان اللهی درر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویداد «تبریز 2018» خاطرنشان کرد: رویداد تبریز 2018 یک نقطه آغازی برای شروع اقدامات جدید است و تنها با برگزاری سمینارها و همایش‌های متعدد نمی‌توان در راستای جذب گردشگر گام برداشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: