جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز خبر داد
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری پلیس قلابی توسط ماموران کلانتری13 شمس تبریزی خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، فرهنگ نوروزی اظهار داشت: ماموران گشت موتوری کلانتری 13 در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 وی ادامه داد: راننده خودرو خود را در ابتدا مامور پلیس آگاهی معرفی کرد ولی از ارائه مدارک شناسایی عاجز مانده از این رو برای بازجویی تکمیلی خودرو به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از خودروی متهم یک عدد باطوم فلزی و یک دست لباس کار نظامی با آرم پلیس پیشگیری بدون برچسب و یک قبضه کلت کمری قلابی(فندک‌دار)کشف شد.

 نوروزی با بیان اینکه فرد دستگیر شده با جعل عنوان مامور آگاهی اقدام به کلاهبرداری و اخاذی می‌کرد،افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی تبریز در ادامه به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با چنین افرادی حتما مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده این‌گونه افراد جاعل و کلاهبردار مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

کشف 100هزار نخ سیگار قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف 100هزار نخ سیگار قاچاق، به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.

نوروزی اظهار داشت: ماموران گشت خودرویی کلانتری22 طالقانی در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری آر.دی و یک دستگاه اتوبوس مسافربری که کنار هم توقف کرده بودند، مشکوک و خودروهای مذکور را بررسی کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی، 100 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 300 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با اشاره به اینکه در این راستا دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

برچسب ها: پلیس ، نوروزی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: