پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
معاون مسافری راه‌آهن:
عجب شیر ما - معاون مسافری راه‌آهن با تکذیب شایعه خروج قطار تهران_ تبریز از ریل گفت: خانواده ها نگران نباشند زیرا تمام قطارها و مسافران داخل آن در صحت و سلامت کامل بوده و اصلا گزارش هیچگونه اتفاقی از کنترل مرکزی داده نشده است.

به گزارش عجب شیر به نقل از فارس، موسوی با تکذیب شایعه خروج قطار تهران_ تبریز از ریل اظهار داشت: این موضوع شایعه ای بیش نبوده و من نیز با پیگیری خبرگزاری فارس این موضوع را شنیدم.

وی با بیان اینکه اگر چنین موضوعی اتفاق می افتد تا الان به بنده اطلاع داده بودند، گفت: چنین موضوعی اشتباه بوده و شایعه ای بیش نیست.

معاون مسافری راه‌آهن ابراز کرد: خانواده ها نگران نباشند زیرا تمام قطارها و مسافران داخل آن در صحت و سلامت کامل بوده و اصلا گزارش هیچگونه اتفاقی از کنترل مرکزی داده نشده است.

در ادامه گفت وگو معاون مسافری راه‌آهن با بررسی و چک دوباره تمام خطوط ریلی، خاطرنشان کرد: طبق آخرین اخبار هیچگونه قطار در مسیر تبریز به تهران یا بالعکس دچار سانحه و یا خروج از ریل نشده است و با قاطعیت این موضوع را تکذیب می کنم.

در ادامه اسکندریان مدیر روابط عمومی راه آهن استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر خروج قطار از ریل، اظهار داشت: طبق بررسی صورت گرفته تمام ۶ خط قطار استان آذربایجان شرقی در صحت و سلامت بوده و اصلا اتفاقی برایشان نیافتاده است.

وی افزود: خبر منتشر شده در فضای مجازی شایعه ای بیش نبوده و خانواده ها نگران نباشند.

اسکندریان بیان داشت: با بررسی کنترل مرکزی موضوع خروج از ریل صحت ندارد و لطفا افراد منتشر کننده اکاذیب دست به نشر چنین اخباری نزنند.

گزارش فارس حاکی است، ساعاتی پیش در فضای مجازی برخی منابع خبری خبر از خارج  شدن قطار تبریز- تهران از ریل در حوالی کرج خبر دادند.

در این خبر آمده بود: این حادثه در محدوده کلاک پائین (کرج) به‌علت عبور همزمان خودرو تویوتا از روی ریل قطار از ریل خارج شد.

برچسب ها: قطار ، تبریز ، موسوی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: