پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان شرقی گفت: فعال کردن هیئت‌های شهرستانی از اولویت‌ها و برنامه‌های آتی هیئت استان است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، عظیم عبدل نژاد ممقانی امروز در خصوص برنامه های آتی هیئت برای افزایش سطح دوچرخه سوارعبدالی استان اظهار داشت: در سال های اخیر با توجه به برنامه ریزی های که داشته ایم تلاش کردیم سطح دوچرخه سواری استان را نسبت به قبل افزایش دهیم.

وی افزود: آذربایجان شرقی از پتانسیل بالایی در رشته دوچرخه سواری برخوردار است و استعداد های بسیار خوبی در توانسته ایم در سال های اخیر شناسایی کنیم که ثمرات آن حضور رکابزنان استان در رقابت های ملی و بین المللی بوده است.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان تصریح کرد: فعال کردن هیئت های شهرستانی یکی از اصلی ترین الویت های کاری ما خواهد بود تا از شهرستان های استان هم بتوانیم استعداد های خوبی را شناسایی و به جامعه دوچرخه سواری کشور معرفی کنیم.

ممقانی گفت: دوچرخه سواری بانوان از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است که خوشبختانه در سال اخیر با افزایش بانوان دوچرخه سوار در کشور، آذربایجان شرقی جایگاه بسیار خوبی را توانسته است در این بخش کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین تورنمنت های که همه ساله برگزار می شود تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان است که توانسته جایگاه دورچرخه سواری استان و کشور را افزایش دهد و امسال هم سعی خواهیم کرد این مسابقات را به خوبی برگزار کنیم و تلاش خواهیم کرد در سال های آتی این تور به صورت حرفه ای برگزار می شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در پایان گفت: هیات همه سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا با تدوین برنامه خوب هر ساله کیفیت و سطح رکابزنان استان افزایش پیدا کند و بتوانیم فعال تر از گذشته ظاهر شویم.

برچسب ها: دوچرخه سواری ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: