پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
معاون پشتیبانی تولید و سرمایه‌گذاری شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور:
عجب شیر ما - معاون پشتیبانی تولید و سرمایه‌گذاری شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور با تاکید بر اینکه مصرف سالانه گوشت مرغ در کشور برابر یک میلیون و 200 هزار تن است، گفت: در حال‌حاضر تولید مرغ گوشتی برابر با یک میلیون و 800 هزار تن بوده و این درحالی است ‌که ظرفیت تولید واحدها تا سه میلیون و 200 هزار تن نیز می‌رسد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، محمدرضا حزبئی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان در این خصوص اظهار کرد: خرید تضمینی ذرت، جو و گوشت مرغ از طریق بازار بورس انجام می‌شود.

معاون پشتیبانی تولید و سرمایه‌گذاری شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور اضافه کرد: امروزه باید تولید بر محور استاندارد و صادرات باشد، در غیر این صورت، مشکلات موجود افزایش خواهد یافت.

حزبئی با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 هزار تن ذخیره گوشت مرغ داریم، تشریح کرد: رسالت اصلی شرکت پشتیبانی امور دام خرید مازاد تولیدات گوشت قرمز و سفید مرغ بوده و عرضه در زمان قیمت غیرمتعارف گوشت در بازار، موجب تنظیم و توازن عرضه و خرید خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: دولت یازدهم با پرداخت یارانه و مدیریت عالی در سطح کلان، به اندازه فعالیت‌های 8 ساله دولت قبلی در شرکت پشتیبانی در تنظیم بازار گوشت مرغ، گوشت قرمز و نهاده‌های دامی نقش ایفا کرده است.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات رضا خدایی در زمان تصدی مدیریت این شرکت، کریم صدیقیان به عنوان مدیرکل جدید شرکت پشتیبانی امور دام استان آذربایجان شرقی معرفی شد.
برچسب ها: کوشت ، مرغ ، معارفه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: