پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
استاندار آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: کشور در حال حاضر از چهره فقر مطلق نجات پیدا کرده است و تا چند سال آینده به طور کامل ریشه‌کن می‌شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌ شرقی در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی آبیاری تحت‌فشار و معدن سنگ و آهک شهرستان بناب با اشاره به فعالیت مناسب شورای امنیت در شهرستان بناب اظهار داشت: بناب یکی از شهرهای امن استان آذربایجان‌شرقی و جزو پیشروان فرهنگ و اقتصادی کشور است.

جبارزاده در رابطه با پروژه‌های آبیاری نوین در شهرستان بناب گفت: زمانی که این پروژه‌ها را در شهرستان بناب کلنگ‌زنی کردیم نگرانی شدیدی از روند احداث آن‌ها داشتیم ولی اکنون با یاری‌های خداوند توانستیم این پروژه‌ها را افتتاح کنیم.

وی افزود: در 4 سال دولت گذشته با امکانات محدود و دست‌خالی کارهای بزرگ و فراتر از حد توان انجام دادیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی شهرستان بناب را شهر فعال در عرصه فعالیت‌های عمرانی و صنعتی برشمرد و گفت: بناب را شهر کار و تلاش بنامید و از این به بعد این شهر را با این عنوان یاد کنید چرا که مردم این شهر خوب توانسته‌اند کارهای بزرگی در تنگنا‌ها انجام دهند.

جبارزاده با بیان اینکه چهره فقر در دولت دوازدهم رو به ریشه‌کن شدن است اذعان داشت: با اقدامات به‌جا و شایسته دولت فقر در کشور ایران به‌شدت رو به کاهش و در چند سال آینده این مشکل به‌طور کل برطرف می‌شود.

وی با اشاره به بی‌تأثیر بودن فرمانداری‌های ویژه در استان آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: در این استان 3 فرمانداری ویژه وجود دارد که خاصیت چندان و تأثیر به‌سزایی ندارند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه از به صفر رسیدن نرخ بیکاری در شهرستان بناب خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون نرخ بیکاری در شهرستان بناب صفر است و این شهر حتی برای ادامه کارهای عمرانی و صنعتی خود از شهرهای دیگر نیرو می‌آورد و تعداد زیادی از سایر شهرها به این شهر می‌آیند.

وی افزود: عده‌ای هستند که منتظر استخدام در خانه نشسته‌اند ولی در حال حاضر استخدامی در کشور وجود ندارد.

جبارزاده در رابطه با بحث تحویل حق آب این شهرستان گفت: حتماً پیگیری‌های لازم انجام خواهد گرفت تا حق آب این شهر تعلق بگیرد.

وی با اشاره به پیشرفت صورت گرفته در شهرستان بناب در رابطه با آبیاری قطره‌ای، تأکید کرد: بناب نخستین شهری خواهد بود که بیشترین مقدار آبیاری تحت‌فشار در استان را به خود اختصاص می‌دهد.

استاندار آذربایجان‌ شرقی از برطرف شدن مشکل آبیاری در شهرستان بناب تا سال آینده خبر داد و گفت: ایستگاه پمپاژی در حال احداث است که با اجرای این پمپاژ از محل‌های دیگر به این محل آب خواهد رسید. بناب شهری است که هر چقدر هم روی آن سرمایه‌گذاری شود نتیجه مثبت خواهیم گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که همه می‌دانیم، بناب همیشه بیشتر از سهم خود از اعتبارات استانی بهره برده و در مقابل، نتایج بسیار خوبی داشته است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: