پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
عضو شورای شهر تبریز
عجب شیر ما - عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه جلسه‌ای مخصوص برای تعیین اهداف و پروسه مشخص در راستای انتخاب شهردار برپا خواهد شد، گفت: طبق تصمیم گرفته شده انتخاب شهردار برای تبریز توسط شورا برگزار خواهد شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سعید دباغ نیکوخصلت در خصوص پروسه انتخاب شهردار برای تبریز اظهار کرد: با توجه به تصمیم‌گیری در جلسات قبلی قرار بر بررسی موضوع انتخاب شهردار در جلسه امروز شورای شهر بود که این امر محقق نشد و به سایر مقوله‌ها پرداخته شد.

وی با بیان اینکه روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه جلسه مخصوص برای تعیین اهداف و پروسه مشخص در راستای انتخاب شهردار برپا خواهد شد،گفت: طبق تصمیم گرفته شده روز سه‌شنبه، هفتم شهریورماه جلسه مخصوص انتخاب شهردار برای تبریز توسط شورا برگزار خواهد شد.

عضو شورای پنجم شهر تبریز با تاکید به اینکه در حال حاضر تمرکز اعضای شورا برای انتخاب شهردار روی گزینه‌های معرفی شده است، ادامه داد: البته احتمال اینکه در صورت انصراف گزینه‌های مورد نظر روی گزینه‌های دیگر نیز تمرکز کنیم، وجود دارد و اجباری در این موضوع وجود ندارد که حتماً شهردار تبریز یکی از این گزینه‌های معرفی شده باشد و امکان تغییرات وجود دارد.

وی در پاسخ به اینکه شورای پنجم فرصت سه ماهه برای انتخاب شهردار داشته ولی چرا اقدامی در این خصوص انجام نداده است، گفت: اعضای شورای پنجم نزدیک به ۱۰۰ ساعت جلسه برای امور جاری شهرداری برپا کرد که بیش از ۱۵ جلسه مختص انتخاب شهردار بود.

نیکوخصلت اضافه کرد: صحبت‌هایی از قبیل اینکه شورای جدید به دلیل عدم پرداخت حق‌الزحمه در این سه ماه جلسه برگزار نکرده‌، صحت نداشته و حتی اکثر اعضای شورای شهر تبریز برای برگزاری جلسات در طول چهار سال نیز پولی نمی‌خواهند و بدون هیچ چشم‌داشت مالی جلسات را برگزار خواهند کرد.

وجود سه طیف در شورای شهر تبریز

وی دلیل اصلی انتخاب شهردار در کلان‌شهرهایی از قبیل تهران، اصفهان، شیراز را یک جناحی بودن اعضای شورا دانست و گفت: ۲۱ نفر از لیست اعضای شورای تهران از یک لیست هستند در حالی که بین اعضای شورای شهر تبریز هر سه طیف اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل وجود دارد.

منتخب شورای پنجم شهر تبریز با تاکید به اینکه اگر شورای پنجم شهر تبریز در جلسه اول هیات رئیسه با رأی بالای ۱۲ نفر تشکیل داده نشان از تعامل، همکاری و تلاش بی‌وقفه این اعضا و برپایی جلسات در سه ماه بوده است، عنوان کرد: تمام اعضای شورای پنجم تبریز تلاش و هدف خود را در راستای حفظ یکپارچگی بین اعضا را گذاشته‌اند تا به تبع آن منافع مردم نیز حفظ شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: