شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
عجب شیر ما - دور جدید تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی برای دیدار با پدیده مشهد، از امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز می‌شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، تیم فوتبال تراکتورسازی پس از کسب دومین برد متوالی خود در لیگ هفدهم، باید در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، در دیداری خارج از خانه به مصاف پدیده مشهد برود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که در 3 روز گذشته استراحت کردند، تمرینات خود را از امروز آغاز خواهند کرد تا برای دیدار با پدیده آماده شوند. زمان دقیق برگزاری دیدار تراکتورسازی و پدیده هنوز اعلام نشده است و 2 تیم در یکی از روزهای 16،17 و 18 شهریورماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تمرین امروز تراکتورسازی از ساعت 18:30 در کمپ اختصاصی سرخ‌پوشان آغاز خواهد شد. 2 بازیکن مصدوم تراکتورسازی، عارف آغاسی و سینا عشوری در تمرین امروز تیمشان حضور خواهند داشت. با توجه به شرایط عشوری و آغاسی به نظر می‌رسد این 2 بازیکن می‌توانند از هفته ششم لیگ برتر و دیدار تراکتورسازی با سیاه‌جامگان، به ترکیب بازیکنان این تیم اضافه شوند.

محمد نوری، دیگر مصدوم تراکتورسازی که دیدار با سایپا را از دست داده بود نیز شرایط بازگشت به تمرینات تراکتورسازی را پیدا کرده و می‌تواند در دیدارهای آتی سرخ‌پوشان به میدان برود.

خبر دیگر از تراکتورسازی اینکه هادی محمدی پس از مصدومیت در اردوی پیش فصل تراکتورسازی، امروز زانوی خود را به تیغ جراحان می‌سپارد. مدافع سرخ پوشان تبریزی حدود 7 ماه از میادین دور خواهد بود.

برچسب ها: تمرین ، تراکتور سازی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: