جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
قائم مقام مجتمع فولاد بناب:
عجب شیر ما - قائم‌مقام مجتمع فولاد صنعت بناب، گفت: در این چند ماه که مدیریت مجتمع تغییر یافته ‌توانسته‌ایم نزدیک بر ۲۰ درصد افزایش تولید و فروش داشته باشیم و از ۱۰ درصد تولید به ۳۰ درصد برسیم.
به گزارش عجب شیر ما به نقل ایرنا، روشن رنجبر در جلسه بررسی مشکلات فولاد صنعت بناب با اشاره به پیشرفت صورت گرفته در فولاد صنعت بناب پس از تغییر مدیریت این مجتمع، اظهار کرد: در نورد مسایل و امتیازات و بدهی های بانکی این فولاد در مذیقه بودیم که با تلاش و حمایت‌های خوب فرماندار بناب توانستیم با مذاکرات برد برد با ادارات شهرستان، مشکلات‌مان را حل کنند.

وی افزود: امکاناتی که در این مجتمع وجود دارد، در سطح مجتمع‌های بزرگتر کشور بی‌نظیر است.

رنجبر با بیان اینکه در سال 88 و 89 حجم تولید بسیار بالایی در مجتمع فولاد صنعت بناب وجود داشت، تصریح کرد: طی پنج سال گذشته به شدت کاهش تواید و به مرور زمان با تعدیل نیرو مواجه شده بودیم که حال توانسته‌ایم وضعیت مجتمع را دوباره بهتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طی این چند ماه که مدیریت مجتمع تغییر یافته است توانسته‌ایم نزدیک بر 20 درصد افزایش تولید و فروش داشته باشیم و از 10 درصد تولید به 30 درصد برسیم، همچین بر اساس برنامه‌هایمان تا پایان سال 96 با 40 درصد افزایش دیگر به 70 درصد ظرفیت خواهیم رسید.

قائم مقام فولاد صنعت بناب ادامه داد: در حال حاضر به صورت تمام ظرفیت کار نمی‌کنیم ولی توانسته‌ایم پنج خط را به تولید برگردانیم.

وی با اشاره به روبه بهبودی رفتن مشکلات موجود در این واحد تولیدی، اذعان داشت: به لحاظ نقدینگی با مشکلات زیادی مواجه بودیم که این مشکل نیز رو به حل شدن است.

رنجبر از گردش مالی 220 میلیارد تومانی فولاد صنعت بناب، در طول 5 ماه گذشته خبرداد و گفت: طی پنج ماه گذشته 32 میلیارد تومان از معوقات فولاد صنعت بناب و همچنین تمامی معوقات حقوق پرسنل پرداخت شده است.

وی افزود: 25 میلیارد تومان حقوق پرسنل 10 میلیارد بدهی‌های جاری پرداخت شده است همچنین 60 میلیارد تومان پول توسط فولاد صنعت بناب به بازار تزریق شده است.

رنجبر تصریح کرد: تعداد کارگران فولاد صنعت بناب، از 1060 نفر با افزایش 140 نفری به 1200 نفر رسیده است که تا پایان سال 96 اگر با برنامه ادامه دهیم، پیش بینی شده است 400 نفر نیز بکار گرفته خواهد شد که اولویت با کسانی است که قبلاً تعدیل یافته بودند.

برچسب ها: فولاد بناب ، ظرفیت ، تولید
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: