جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
به گزارش عجب شیر ما به نقل ایرنا، در این پیام که به امضای اسماعیل جبارزاده رسیده، آمده است: نامگذاری ١٧ مرداد ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید 'محمود صارمی' به عنوان روز خبرنگار، یادآور تلاش زنان و مردان حق‌طلبی است که با هدف روایت و انعکاس حقایق، وظیفه رشد و توسعه فرهنگی آحاد مردم جامعه را به عهده دارند.
در ادامه این پیام آمده است: خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم، نقش بسیار مهم و کلیدی در شکل‌دهی افکار عمومی و حل مشکلات، معضلات و پیشرفت جامعه ایفا می‌کنند.
جریان زنده و پویای نشر خبر و دسترسی آزاد به اطلاعات با تاکید و تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگاران، در شریان‌های حیاتی کشور به گردش در می آید و شناخت و آگاهی مردم را افزون‌تر می‌کند.
در دنیای کنونی و عصر ارتباطات، با وجود فناوری‌های پیشرفته و متعدد برای دسترسی سریع به اخبار، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی، کاری بسیار دشوار و در عین حال بسیار ضروری و حیاتی است و خبرنگاران به مثابه پل های امین ارتباطی در این فرایند نقش اساسی دارند.
اینجانب با تبریک و گرامی‌داشت روز خبرنگار و با ادای احترام به روح پاک و مطهر شهید والامقام محمود صارمی و عموم فعالان فقید این عرصه ارزشمند که اکنون در میان ما حضور ندارند، زحمات و تلاش‌های ارزنده عموم خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات استان را ارج می‌نهم و امیدوارم با استعانت از درگاه ایزد سبحان و با همدلی و همراهی عموم دلسوزان نظام و انقلاب و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، شاهد تحقق اهداف عالیه ی دولت تدبیر و امید در رشد و آبادانی ایران اسلامی به‌ویژه استان آذربایجان شرقی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: