جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
عجب شیر ما - با حکم مصطفی آجورلو مدیر جدید آکادمی باشگاه تراکتورسازی منصوب شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، در حکمی از سوی مدیرعامل این باشگاه، محمدرضا خطیب به‌عنوان مدیر آکادمی این باشگاه انتخاب و منصوب شد.

در  این حکم آمده است؛

برادر ارجمند

محمدرضا خطیب

نظر به تجارب ارزنده و سوابق روشن جنابعالی در سطوح آکادمیک و رده‌های مختلف فوتبال ملی و باشگاهی به پیشنهاد سرمربی یحیی گل محمدی جنابعالی را به‌عنوان مدیر آکادمی فوتبال باشگاه تراکتورسازی منصوب می‌کنم.

امید است با بهره‌مندی از تجارب ارزشمند خود در مسیر تحقق اهداف برجسته این باشگاه و دست‌یابی به خودکفایی با بهره‌مندی از استعدادهای درخشان فوتبال آذربایجان در سطوح پایه موفق باشید.

اینجانب از جنابعالی و کلیه همکاران پرتلاش آکادمی باشگاه انتظار دارم تا در دو برنامه هدفمند بلندمدت و کوتاه‌مدت به دنبال ایجاد ساختاری قدرتمند در سطح تیم‌های پایه و  معرفی جوانان آذربایجان به سطح اول فوتبال ایران باشید به‌طوری‌که تراکتورسازی به‌عنوان پایگاه شناسایی و کشف استعدادهای  درخشان فوتبال ایران شناخته شود.  

محمدرضا خطیب یکی از مربیان و مدرسان باسابقه فوتبال ایران در سطوح گوناگون به شمار می‌رود. وی که به مدت هفت سال مربی تیم‌های ملی فوتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان بوده در حال حاضر یکی از مدرسین برجسته فدراسیون فوتبال ایران است که دوره‌های مربیگری درجه‌های A و B را برگزار می‌کند.

خطیب سابقه حضور در دوره‌های پیشرفته مربیگری فیفا با حضور اساتید برجسته فوتبال جهان را داشته و یکی از  مدرسین فعلی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود که تاکنون 36 دوره مربیگری رسمی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: