پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
عجب شیر ما - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از اختصاص210 میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی ورزشی استان در سالجاری خبر داد و گفت: تمامی طرح های نیمه تمام ورزشی که بالای 60 درصد پیشرفت دارند تا پایان سال 97 به بهره برداری می رسند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، جمشید نظمی روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی استان 62 سانتی متر مربع است افزود: یک هزار و 290 مکان ورزشی در استان وجود دارد و این ظرفیتی مناسبی برای رشد ورزش استان در بعد قهرمانی است.
وی اضافه کرد: از مجموع تعداد اماکن ورزشی موجود در استان 430 مورد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان و مابقی مربوط به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی است.
نظمی همچنین تعداد ایستگاه های سلامت فعال در سطح استان را 242 مورد اعلام و خاطر نشان کرد: 343 باشگاه فعال ورزشی در تبریز و و 295 باشگاه نیز در شهرستان ها وجود دارد و نیاز است که بخش خصوصی در شهرستان ها بیشتر مشارکت کنند.
وی از احداث سالن ورزشی طبقاتی در شهرستان عجب شیر خبر داد و گفت: با تامین زمین توسط شهرداری عجب شیر، این سالن به وسعت یک هزار و 500 متر مربع احداث می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی سرانه فضای ورزشی عجب شی رار 68 صدم متر مربع اعلام کرد و گفت: با احداث و بهره برداری از این سالن می توان نیازهای چند رشته غیر توپی را در شهرستان تامین کرد و امیدواریم با احداث این سالن تحولی در ورزش شهرستان ایجاد شود.
نظمی با بیان اینکه خانه کشتی شهرستان نیز از 38 درصد پیشرفت فزیکی برخوردار است افزود: با مشکلات اعتباری برای اتمام پروژه ها روبرو هستیم اما با تلاش مسوولان این موانع نیز برطرف خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: