پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
عجب شیر ما - تمرین امروز تراکتورسازی در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ در کمپ اختصاصی این باشگاه آغاز شد که سرخ‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر مجتبی حسینی برگزار کردند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای دیدار با پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه پیگیری کردند.

سرخ‌پوشان تبریزی در حالی تمرین امروزشان را آغاز کردند که یحیی گل‌محمدی به دلیل حضور در کلاس‌های مربی‌گری پرو لایسنس در تهران حضور دارد و تمرین تراکتورسازی زیر نظر مجتبی حسینی برگزار شد.

شاگردان گل‌محمدی تمرین امروز را با دویدن دور زمین تمرین آغاز کردند. کادر فنی تراکتورسازی نیز به همراه بازیکنان به دور زمین دویدند.

ژوزه مندز، مربی دروازه‌بانان تراکتورسازی دقایقی قبل از ساعت اعلام شده، برنامه‌های تمرینی خود را با 3 دروازه‌بان سرخ‌پوش آغاز کرد. فرزین گروسیان، مهدی محمدیان و محمدامین بهرامی، 3 دروازه‌بان تراکتورسازی در تمرین امروز بودند.

شهرام گودرزی که اخباری مبنی بر مصدومیتش نیز منتشر شده بود، به همراه دیگر بازیکنان تراکتورسازی تمرین امروز را آغاز کرد اما دقایقی بعد به همراه مجید صادقی، فیزیوتراپ سرخ‌پوشان تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کرد.

بازیکنان تراکتورسازی در ادامه تمرین، کار با توپ را زیر نظر علیرضا پژمان و مجتبی حسینی آغاز کردند.

تراکتوری‌ها دقایقی بعد به 2 گروه تقسیم شدند که یک گروه بازی درون تیمی انجام داده و گروه دیگر، تمرینات شوت‌زنی را پیگیری کردند.

در تمرین امروز تراکتورسازی، کمتر از 50 هوادار در کمپ اختصاصی سرخ‌پوشان حضور داشتند.

سینا عشوری و عارف آغاسی نیز در تمرین امروز تراکتورسازی غایب بودند.

در پایان تمرین امروز، مجتبی حسینی، تمرینات ویژه‌ای را برای محمدرضا آزادی مهاجم جوان تراکتورسازی در نظر گرفت.

برچسب ها: تراکتور سازی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: