جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز:
عجب شیر ما - سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: هر بازیکنی که ارزش و شأن پیراهن ماشین‌سازی را نداند، در تیم من جایی نخواهد داشت.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، رسول خطیبی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال ماشین‌سازی در آستانه مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و بچه‌ها کم‌کم به هماهنگی نسبی می‌رسند، البته این وضعیت خوب مرهون تلاش‌ها و حمایت‌های همه‌جانبه مدیران باشگاه از جمله آقای دکتر شریعت زاده مالک و آقای حسین خطیبی مدیرعامل باشگاه است.

وی افزود: مدت‌زمان محدود 15 روزه‌ای برای آماده‌سازی تیم ماشین‌سازی داشتیم. در این مدت بازیکنان سعی و تلاششان این بود تا به بهترین نحو ممکن عمل کنند. در این مدت بازیکنان زیر نظر آقای رودولف دورنت مربی بدنساز فرانسوی فشار زیادی را در تمرینات متحمل شدند که قطعاً نتیجه آن رسیدن به مرز آمادگی بدنی مناسب خواهد بود.

خطیبی در خصوص نحوه عملکرد مربی بدنساز فرانسوی تیمش خاطرنشان کرد: آقای رودولف به‌صورت شبانه‌روزی بازیکنان را زیر نظر دارد و آن‌ها را از لحاظ بدنی آماده می‌کند. معمولاً تیم‌ها در مقطع زمانی بدنسازی، مصدومیت‌های زیادی می‌دهند اما به لطف خدا در تیم ما با تدابیر این مربی، هیچ مصدومیتی سراغ بازیکنان نیامده و همه بازیکنان ماشین‌سازی با وجود تمرینات پرفشار بدنی، در سلامت کامل هستند.

وی ادامه داد: این موضوع یکی از فاکتورهای مثبت تیم ما بوده و به نظر من در دهه اخیر چنین مربی بدنساز حرفه‌ای و کاربندی در فوتبال کشور حضور نداشته است.

خطیبی در ادامه با تمجید از عملکرد شاگردانش در تمرینات اخیر تیم ماشین‌سازی، گفت: من از عملکرد بازیکنانم در طی مدتی که تمریناتمان شروع‌شده، رضایت دارم اما آن‌ها باید این موضوع را بدانند که من با کسی تعارف ندارم و باید تلاش کنند تا در سطح خوبی از آمادگی قرار داشته باشند. ضمن اینکه بازیکنان ماشین‌سازی باید ارزش و شأن پیراهن این تیم را درک کنند وگرنه بازیکنی که ارزش پیراهن ماشین‌سازی را نداند، در تیم من جایی نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نگرانی از بابت شروع دیرهنگام تمرینات پیش فصل تیمش نسبت به تیم‌های رقیب ندارد، اظهار کرد: ما کارمان را حدود یک و نیم ماه دیرتر از دیگر تیم‌ها شروع کرده‌ایم اما باوجوداینکه زمان آماده‌سازی پیش فصل را ازدست‌داده‌ایم، مطمئنم که ماشین‌سازی جزو مدعیان صعود خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با بیان اینکه اجازه ورود حاشیه را به تیمش نخواهد داد، تأکید کرد: ما تا به اینجای کار تیم را بدون حاشیه اداره کرده‌ایم و از هواداران هم ممنونم که تیم را حمایت می‌کنند اما یکی، دو نفر از خبرنگاران بومی سعی در ایجاد حاشیه برای تیم ماشین‌سازی دارند.

خطیبی ادامه داد: اگر برای ما مسجل شود که این حاشیه‌سازی‌ها عمدی و تخریبی است، قطعاً نام آن‌ها را اعلام خواهیم کرد تا همگان بدانند که چنین افرادی به دنبال حاشیه‌سازی برای فوتبال تبریز و تیم ماشین‌سازی هستند. البته حساب این عده قلیل با اصحاب محترم رسانه جداست و ما می‌دانیم که اغلب خبرنگاران بومی همواره از سرمایه‌های ورزش تبریز اعم از مدیران، مربیان، ورزشکاران و تیم‌های شهرشان حمایت کرده‌اند و مقابل حاشیه‌سازان ایستاده‌اند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: