جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:
عجب شیر ما - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه انتقال بابا باغی به محل دیگر صحت ندارد،گفت: محل اسکان بیماران جذامی و منسوبان در بابا باغی تغییری نکرده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محمدحسین صومی در خصوص شائبه‌های اخیر انتقال مرکز درمانی بابا باغی به محل دیگر اظهار داشت: چنین موضوعی به هیج‌وجه صحت نداشته و هیچ‌گونه طرحی در راستای انتقال این مرکز به مکان دیگر نداریم؛ بلکه طرح‌های توسعه خدمات پزشکی برای بیماران جذامی را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه درمان بیماری هپاتیت C در  مرکز بابا باغی به صورت رایگان انجام می‌گیرد که قبلاً هزینه درمان آن بالای 100 میلیون تومان بود، افزود: در خصوص بیماران جذامی و منسوبان آنها باید گفت که همچنان تحت پوشش خدمات علوم پزشکی قرار دارند و این موضوع به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد.

صومی تاکید کرد: بیماران جذامی و افراد تحت تکلف آنها تا هر وقت که بخواهند می‌توانند در بابا باغی بمانند.

رئیس علوم پزشکی دانشگاه تبریز با اشاره به افراد مبتلا به بیماری جذام و فرزندان تحت پوشش آنها که ساکن در بابا باغی هستند، اذعان داشت: این عزیزان همچنان در آن محل زندگی خواهند کرد مگر اینکه خودشان تمایل به نقل مکان داشته باشند در هر صورت جابه جایی و یا مسائل دیگر در این زمینه صحت نداشته و اصلاً برنامه‌ای برای انتقال منسوبان بیماران جذامی وجود ندارد.

برنامه انتقال مرکز درمانی بابا باغی وجود ندارد

وی افزود: در حال برنامه‌ریزی برای توسعه و آبادانی فضای داخلی مرکز بابا باغی برای ارائه خدمات هر چه بیشتر هستیم که بخشی نیز اجرا شده است.

صومی با تاکید به اینکه دانشگاه علوم پزشکی همچنان متعهد به ارائه خدمات باکیفیت به بیماران جذامی ساکن و بستری است، بیان کرد: باید اطلاعات در خصوص سلامت و نحوه خدمت‌رسانی به افراد آسیب دیده و بیمار از مرجع مربوطه پرسیده شود نه اینکه هر شایعه و شائبه‌ای که به ذهن رسید را بدون منبع موثق پخش کرد.

درمان ۳۰ بیمار هپاتیتC به صورت رایگان در تبریز 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۰ بیمار هپاتیت C به صورت رایگان در تبریز درمان شده‌اند و تنها هدف ما بهتر شدن خدمات بهداشتی و درمانی است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: