پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
نماینده مردم بناب در مجلس:
عجب شیر ما - نماینده مردم بناب در مجلس گفت: علت اینکه خودروسازان ما نتوانسته‌اند خودروی با کیفیت در کشور تولید کنند این است که مدیران خودروسازان یا سیاسی هستند و یا نفتی!

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی امشب در همایش «کیفیت محور توسعه پایدار» در بنا اظهار داشت: اگر در مجموعه‌ای نظم حاکم باشد، کیفیت نیز در آن حاکم خواهد شد.

وی افزود: در بحث کیفیت از صنایع مادر گرفته تا صنایع کوچک از لحاظ کیفیت مورد قبول نظام جمهوری اسلامی نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث خودروسازی و بحث مسکن به عنوان صنایع مادر گرفته تا صنایع کوچک نتوانسته‌ایم به کیفیت لازم و موردنیاز دست یابیم؛ تصریح کرد: ما در بحث کیفیت خودرو با مسئولان خودروسازی کشور حرف داریم و عدم توجه به کیفیت باعث می‌شود که محصولات تولیدی توجیه اقتصادی نداشته باشند.

باقری‌بنابی با انتقاد از دولتی بودن اقتصاد کشور گفت: تا زمانی که اقتصاد در دست دولت است نمی‌توان به نتایجی دست یافت و حقوق بگیر دولت نمی‌تواند کیفیت ایجاد کند.

وی افزود: علت اینکه خودروسازان ما نتوانسته‌اند خودرو با کیفیت در کشور تولید کنند این است که مدیران خودروسازان یا سیاسی هستند و یا نفتی!

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حمایت واقعی از بخش خصوصی تأکید کرد: بخش خصوصی دارد ورود پیدا می‌کند و با شرایط موجود نمی‌شود سرمایه‌گذار جذب کرد.

باقری‌بنابی بحث نظارت را از دیگر مشکلات بر سر راه تولیدکنندگان دانست و گفت: مچ‌گیری در کشور جای نظارت را گرفته است.

باقری‌بنابی عدم به روزرسانی و تطبیق با تکنولوژی روز را از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی ذکر کرد و گفت: مدیران واحدهای تولیدی باید در بحث نیروی انسانی وقت بیشتری بگذارند و تربیت نیروی انسانی در واحدهای تولیدی نیز بایستی مثل تکنولوژی آن واحد به روز باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: