جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
عجب شیر ما - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان آذربایجان شرقی در زمینه تبلیغ روانگردان ها بعنوان عامل لاغری و یا چاقی هشدار داد.‎
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، محمد علی نصرتی در همایش صیانت و گفتمان سازی، اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در ملکان گفت: متاسفانه با تبلیغ لاغری و رژیمی، جوانان و به ویژه خانم ها را فریب داده و با تجویز روانگردان از جمله شیشه آنان را گرفتار مواد مخدر می کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمن از طریق فضاهای مجازی نیز در انتشار مواد مخدر تلاش فراوانی دارد، گفت: دشمن با تمام امکانات و تجهیزات خود در پی سست کردن باورهای دینی جوانان و نوجوانان ماست.
نصرتی افزود: امروز زمان سخنرانی و موعظه و پند گذشته و باید با تجهیزات روز و مدرن به مبارزه با دشمن بپردازیم چرا که دیگر ابزارهای قدیمی جواب نمی دهد.
وی گفت: متاسفانه ما کمتر از فضاهای تبلیغی و رسانه ای برای مبارزه با مواد مخدر صنعتی استفاده می کنیم.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر وظیفه همگانی است، افزود: در این مبارزه باید همه تلاش کنند و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر و پررنگ کردن ارزش های دینی و الهی می تواند بسیار موثر باشد.
نصرتی، مبارزه با مواد مخدر را از اولویت های اصلی استان در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: در کنار کار فرهنگی، مبارزه با سوداگران مرگ با جدیت بیشتر در استان ادامه دارد.
فرماندار ملکان نیز در این همایش اعلام کرد: این شهرستان با ارائه برنامه های منسجم و کارهای فرهنگی و تبلیغی رتبه اول مبارزه با موادمخدر استان را کسب کرده است.
محمدباقر خانی گفت: در سه ماهه نخست امسال 35هزار گرم انواع موادمخدر در شهرستان ملکان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشانگر افزایش هشت برابری است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: