سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
عجب شیر ما - رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حمایت از تولید در چارچوب قوانین و مقررات موجود از اصولی است که دستگاه قضایی استان خود را ملزم به اجرای آن می داند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حکمت علی مظفری روز یکشنبه در دیدار با جامعه صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان، اظهار کرد: حضور صنعتگران در مجموعه قضایی پیام محبت به این مجموعه بوده و وظیفه ما را سنگین تر می کند.
وی ادامه داد: هر اقدام موفقیت آمیز دادگستری استان در واقع به نوعی کمک به تولید محسوب می شود و جزو وظایف اصلی ما بوده و هیچ گونه منتی برای صنعتگران ندارد.
مظفری با اشاره به وجود واحدهای تولیدی موفق در شهرک های صنعتی استان، گفت: تولیداتی در استان انجام می شود که مایه فخر و مباهات در سطح کشور است و ما نیز عهد می کنیم آنچه در توانمان داریم را خالصانه و چه بسا فراتر از توانمان برای تسهیل امور تولید انجام دهیم.
وی ادامه داد: اقدام مطرح شده چه از سوی شرکت شهرک های صنعتی و چه از طرف واحدهای تولیدی نشان گر کار جهادی است و نیت خیر عزیزان بسیار قابل تقدیر می باشد.
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به حضور پرشور واحدهای تولیدی در جشن گلریزان،‌ گفت: کار خیر شما بدون اجر نخواهد ماند و قطعا خداوند پاداش اعمال خیر شما را خواهد داد.
برچسب ها: دادگستری ، تبریز ، مظفری
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: