جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وجود آیت‌الله مجتهد شبستری، محور وحدت در استان بود و همه ما در کنار ایشان در خدمت مردم و نظام بودیم، گفت: همیشه قدردان زحمات، تلاش‌ها و حضور بابصیرت ایشان در ۲۲ سال گذشته خواهیم بود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، اسماعیل جبارزاده، در آیین بدرقه آیت‌الله مجتهد شبستری، نماینده سابق ولی فقیه در استان، با قدردانی از زحمات 22 ساله ایشان در سنگر امامت جمعه تبریز، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز ایشان این بود که منشأ تحولات بزرگی در استان شدند.

وی افزود: سابقه آشنایی من با ایشان به دوره چهارم مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد که ایشان با وجود اینکه نماینده مردم تهران بودند اما در جلساتی که برای توسعه و پیگیری امور استان برگزار می‌کردیم متحمل زحمات زیادی می‌شدند.

جبارزاده اضافه کرد: در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس که به‌عنوان قوی‌ترین دوره‌های مجلس از نظر قانون‌گذاری محسوب می‌شوند، آیت‌الله مجتهد شبستری به‌عنوان رئیس کمیسیون بازرگانی انتخاب شدند و حضور ایشان در این مسئولیت، در سطح ملی و استانی بسیار تأثیرگذار بود.

وی گفت: هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنیم در مقطعی که در کنار بخش خصوصی بودن، گزینه سختی بود و افراد کمی همت داشتند که از بخش خصوصی حمایت کنند و بنا به فرهنگ حاکم بر جامعه، مسئولان و نمایندگان ترجیح می‌دادند از بخش خصوصی فاصله بگیرند، آیت‌الله مجتهد شبستری برای افتتاح کارخانه‌ای که توسط بخش خصوصی ایجاد شده بود به تبریز سفر کردند و حضور ایشان باعث شد که جو سنگین موجود در فضای سرمایه‌گذاری شکسته شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این شخصیت بزرگوار در طول 22 سال گذشته، اهمیت بحث سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران را به‌خوبی درک کرده و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران امین و دلسوز یکی از ویژگی‌های ایشان بوده است که همواره گوش شنوای بخش خصوصی و صنعتگران و تولیدکنندگان بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر کشور در سفر سال گذشته خود به تبریز برای پیگیری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، از اشراف آیت‌الله مجتهد شبستری بر مسائل کلان اقتصادی تمجید کردند و بنده در آنجا تأکید کردم که حضور ایشان در استان زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال و حمایت از بخش خصوصی بوده است.

جبارزاده گفت: مردم استان امروز با حضور خود در این مراسم نشان دادند که اگر کسی برای مردم نه 22 سال بلکه یک روز هم زحمت کشیده باشد قدردان زحمات او خواهند بود.

وی افزود: از رهبر معظم انقلاب نیز تشکر می‌کنیم که شخصیت بزرگوار دیگری را که از فرزندان خلف آذربایجان است به‌عنوان جانشین آیت‌الله مجتهد شبستری انتخاب کردند و این نشان‌دهنده عنایت معظم له به خطه آذربایجان است.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: