چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - April 17 2024
کد خبر: ۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
عجب شیر ما - مسوول روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: صبح امروزسه شنبه ساعت 6:22 در حادثه واژگونی مینی بوس در میدان شهید فهمیده تبریز 3 نفر مصدوم شدند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، وحید شادی‌نیا از مصدوم شدن 3 نفر در حادثه واژگونی مینی بوس در میدان شهید فهمیده خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز سه شنبه ساعت 6:22 خبر واژگونی مینی بوس به مرکز اورژانس تبریز اطلاع داده شد که بعد از اطلاعات رسیده از محل حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس  تبریز به  محل حادثه اعزام شدند.

مسوول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان ‌شرقی گفت: پس از اعزام نیروهای اورژانس به محل سه مصدوم حادثه  پس از رها سازی توسط  عوامل آتش‌نشانی تحویل اورژانس شد و مصدومان با اقدامات درمانی پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال یافتند.

 حسن مطلبی مدیر روابط‌عمومی آتش‌نشانی تبریز در این خصوص گفت: ساعت 6:21 دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی بوس به هنگام حرکت در میدان فهیمده از مسیر منحرف و پس از واژگونی به داخل پروژه اولدوز سقوط و منجر به مصدومیت راننده و 2 سرنشین آن شد.

وی افزود: پس از گزارش این حادثه از سوی شهروندان به سامانه 125 و اعلام سقوط یک دستگاه مینی بوس به داخل پروژه اولدوز واقع در آخر عباسی، میدان فهمیده ،ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 7 باغمیشه را به فرماندهی عابدینی عازم محل وقوع حادثه کرد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی تبریز ادامه داد: آتش‌نشانان پس از اعزام و حضور در محل حادثه شاهد سقوط یک دستگاه مینی بوس به داخل پروژه در حال احداث واقع در میدان فهمیده شدند که در اثر این سقوط مینی‌بوس دچار خسارات کلی و راننده و 2 سرنشین آن دچار مصدومیت و محبوس شدگی شده بودند که هر چه سریعتر آتش‌نشانان اقدام به امداد رسانی کردند.

وی افزود: در اثر این حادثه آتش‌نشانان هر چه سریع‌تر راننده و یکی از سرنشینان را به بیرون منتقل کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

مطلبی گفت: در اثر صدمات وارد شده به مینی‌بوس، یکی از سرنشینان در بین خمیدگی سقف و بدنه مینی‌بوس دچار محبوس شدگی سختی شده بود که آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات نجات اقدام به برش قسمت‌هایی از مینی‌بوس و رها سازی وی کردند.

مطلبی خاطرنشان کرد: در اثر این حادثه هر سه نفر دچار مصدومیت از ناحیه سر و صورت و اعضای بدن شده بودند که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: