جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گلایه کرد
عجب شیر ما - عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در حال حاضر برخی مدیران ما حتی مدیر «پروازی» هم نیستند و تبدیل به مدیر «آسمانی» شده‌اند چرا که همیشه در سفر هستند و پایشان به زمین نمی‌رسد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، و به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، اکرم حضرتی در جلسه کمیسیون خدمات شهری با مدیران سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز اظهار داشت: باید با مطالعه و سیستم علمی طرح جامع فضای سبز تبریز نگاشته شود تا اقدامات مدیران بعدی فضای سبز نیز برای تحقق همان برنامه جامع پیش رود.

وی به لزوم ایجاد چالش بین مدیران فضای سبز تبریز هم اشاره کرد و افزود: ایجاد این حالت و در نظر گرفتن پاداش‌های ویژه برای مدیران خلاق و خوش‌فکر بی‌شک موجب تحولات اساسی در فضای سبز تبریز می‌شود.

این عضو شورای شهر تبریز استفاده از مشاوران واقعی و خلاق را کاربردی دانسته و اظهار داشت: استفاده از فکر مشاوران هزینه نیست، به نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

حضرتی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت سفر مدیران فضای سبز سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز به کشورها و حتی استان‌های دیگر برای ارزیابی و ایده گرفتن از طرح‌های نوین فضای سبز نیز اشاره کرد و گفت: البته باید دستاورد این سفرها پس از بازگشت بررسی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی مدیران ما حتی مدیر «پروازی» هم نیستند و تبدیل به مدیر «آسمانی» شده‌اند چرا که همیشه در سفر هستند و پایشان به زمین نمی‌رسد.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز به ضرورت نگرش فرهنگی و جامعه‌شناسانه در ایجاد مبلمان پارک‌ها اشاره کرده و افزود: نیمکت‌های چیده شده در پارک‌ها نباید طوری جای‌گذاری شوند که شهروندان به جای استفاده از طبیعت و فضای سبز، رو به خیابان و ازدحام داشته باشند.

وی تاکید کرد: اگر نیمکت‌ها به صورت همگرا چیده شوند این موضوع سبب همگرایی انسان‌ها با یکدیگر می‌شود و آنها را به همدیگر نزدیک می‌سازد؛ به همین دلیل ضرورت دارد در چیدمان پارک‌ها از افراد فرهنگی و جامعه‌شناس بهره بگیریم.

حضرتی با تشکر از سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز به دلیل توسعه پارک‌های محله‌ای، تصریح کرد: در توسعه این پارک‌ها باید اولویت با نقاطی از شهر باشد که تراکم جمعیتی زیاد است و دیگر تمرکززدایی از ائل‌گلی خارج شده و به نقاط دیگری از شهر تسری یابد تا بار ترافیکی این محدوده نیز کاهش یابد.

برچسب ها: شورای شهر ، حضر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: