جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی عجب ‌شیر از کشف پنج تن گوشت فاسد و ضایعات مرغ فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، رحمان عبدی اظهار کرد: در پی دریافت خبر مبنی بر حمل و انتقال گوشت فاسد غیرمجاز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران یگان امداد ضمن کنترل خودروهای عبوری، خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف کرده و در بازرسی از داخل آن پنج تن گوشت فاسد و ضایعات مرغ فاقد مجوز از اداره دامپزشکی کشف کردند.
وی گفت: راننده این خودرو که مقصد آن تبریز بود به دلیل نداشتن اسناد، مدارک و مجوز دامپزشکی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی 197در میان بگذارند.
سرهنگ عبدی همچنین از کشف 5 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ملکان خبر داد.
وی افزود: در یک عملیات هماهنگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر عجب شیر و ملکان موفق شدند یک دستگاه خودرو پژو 206 حامل مواد مخدر را شناسایی و راننده آن را دستگیر کنند.
وی گفت: این میزان مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ ای در خودروی توقیفی جاسازی شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان عجب ‌شیر با اشاره به اینکه یکی از اولویت ‌های این فرماندهی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر است گفت: پلیس با شماره تماس 10 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با فروشندگان مواد مخدر است.
برچسب ها: مرغ ، فاسد ، عجب شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: