چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
با ثبت نام 22 نفر در ششمین روز
عجب شیر ما - رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از نام‌نویسی 73 نفر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه - عجب‌شیر- اهر و هریس خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سعید شبستری در گفت‌و‌گو ، در رابطه با تعداد ثبت‌نام‌کنندگان تا به امروز در انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه - عجب‌شیر- اهر و هریس اظهار داشت: براساس آخرین آمار ارائه شده در پایان ششمین روز از زمان نام‌نویسی تاکنون در حوزه‌های انتخابیه مراغه - عجب‌شیر،اهر و هریس 73 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد در ششمین روز از زمان نام‌نویسی 6 نفر در حوزه انتخابیه اهر و هریس ثبت‌نام کرده‌اند که 5 نفر از طریق فرمانداری و یک نفر دیگر نیز از طریق طریق ستاد انتخابات کشور نام‌نویسی کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر در ششمین روز از ثبت‌نام 16 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 15 نفر از طریق فرمانداری و یک نفر دیگر از طریق طریق ستاد انتخابات کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به این آمار تاکنون 73 نفر برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه - عجب‌شیر- اهر و هریس نام‌نویسی کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تا به امروز در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر 43 نفر از طریق فرمانداری و از طریق ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام کرده و در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز 30 نفر با مراجعه به فرمانداری و از طریق ستاد انتخابات کشور برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده‌اند.

برچسب ها: شبستری ، تبریز ، انتخابات
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: