پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
نماینده مردم تبریز در مجلس:
عجب شیر ما – نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مسؤولان خطاکار در سانحه راه آهن باید در پیشگاه مردم ابراز ندامت کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس،  زهرا ساعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های مختلفی از مجلس،‌دولت و قوه قضاییه پیگیر علت یابی و شناسایی مقصران اصلی حادثه برخورد قطار هستند و ما به عنوان نماینده مردم تاکید داریم تا این روند هر چه سریع تر انجام شود.

وی افزود:‌ از نخستین ساعات وقوع سانحه پیگیر امدادرسانی به حادثه دیدگان بوده‌ام و به جد متعقدم وزیر راه و شهرسازی باید در صحن علنی مجلس پاسخگوی سئوالات نمایندگان مردم باشد و همچنان بر این موضوع اصرار داریم.
ساعی در پاسخ به سئوالی در مورد احتمال استعفای وزیر راه و شهرسازی قبل از استیضاح،‌ گفت:‌ دولت تدبیر و امید منشا اقدامات خوبی در خصوص ارتقای اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خوشخبتانه به مانند برخی افراد خط قرمزی در مواجهه با حقایق ندارد؛ در خصوص استعفا، استیضاح و سئوال باید منتظر شنیدن سخنان مسؤولان امر بود ولی مردم مطمئن باشند که به هیچ وجه از حقوق آنها نخواهیم گذشت.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان آخوندی در زمینه بیمه بودن مسافران قطار و مقایسه جان مردم با پول، اضافه کرد:‌ یکی از بحث‌های مورد سئوال از وزیر راه و شهرسازی هم این موضوع است و قطعا هر مقایسه‌ای با این کیفیت و مضمون محکوم است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: