جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی مراغه از شناسایی و دستگیری باند سرقت موتورسیکلت با 27 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اقدام های کارآگاهی سه نفر سارق حرفه ای و سه نفر مالخر در خصوص این سرقت ها شناسایی و دستگیر شد.
به پزارش عجب شیر ما ، سرهنگ رضا اصلانی فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی افزایش وقوع سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، ماموران آگاهی این شهرستان با تحقیقات نامحسوس موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند و آنان را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 27 فقره سرقت موتورسیکلت و بک فقره سرقت خودرو سواری اعتراف کردند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 300 میلیون ریال برآورده کرده اند.
وی با اشاره به اینکه پس از شناسایی و تایید اموال توسط مال باختگان، اموال مسروقه به صاحبان آن ها بازگردانده شد، افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
وی از راکبان موتورسیکلت و رانندگان خودرو خواست تا وسایل نقلیه خود را به انواع تجهیزات ایمنی و حفاظتی ضد سرقت مجهز کنند.
وی افزود: راکبان از پارک موتورسیکلت یا خودرو در نقاط خلوت خودداری کنند، موتور سیکلت های را حتما شماره گذاری و روی موتور نصب کرده و از سپردن موتور سیکلت به افراد غیر مسئول خودداری کنند.
مراغه در ماه های اخیر شاهد تکاپو و تلاش نیروهای انتظامی برای ارتقا امنیت اجتماعی است و شهروندان این شهرستان نیز با مراجعه به فرمانداری و نصب پارچه نوشته های متعدد قدردانی خودشان از رویکردها و فعالیت های جدید نیروی انتظامی مراغه اعلام کرده اند.
برچسب ها: اصلانی فر ، مراغه ، دزد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: