پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما – دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان‌شرقی از پرداخت تسهیلات رونق تولید به 240 واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: برای این واحدهای تولیدی تاکنون 134 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، درخواست 1242 واحد تولیدی تا کنون در کمیته‌های کارشناسی بررسی و به بانک‌های استان بر اساس درخواست متقاضی ارجاع شده است که در روند طرح رونق تولید مراحل بررسی و پرداخت را طی می‌کنند و تاکنون تسهیلات 240 واحد تولیدی مجموعا به ارزش 134 میلیارد تومان به حساب‌شان واریز شده است.

وی با بیان اینکه اکثر این پرداختی‌ها در قالب سرمایه در گردش پرداخت شده است، گفت: در این تسهیلات، بدهی معوق غیرجاری واحدها‌، چک برگشتی و بدهی مالیاتی لحاظ نشده است.
خیرخواه خاطر نشان ساخت: طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با بانک‌های استان و تمرکز ویژه استانداری و سازمان صنعت، معدن وتجارت بر روی طرح رونق تولید، امیدواریم تا پایان مهر ماه، پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی تسریع شود و کارخانجات زیادی بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه در آنالیز مشکلات، کمبود نقدینگی مشکل بیشتر واحد های تولیدی استان و حتی کشور است، ابراز امیدواری کرد که با تزریق نقدینگی به واحد‌های تولیدی استان رونق تولید در استان مشهود می‌شود.
خیرخواه همچنین از پرداخت 160 میلیارد تومان به 266 واحد تولیدی در قالب پرداخت مستقیم بانک و خارج از تسهیلات طرح رونق تولید خبر داد و گفت: این تسهیلات علاوه بر تسهیلات طرح رونق تولید به طور مستقیم از سوی بانک‌های استان به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اضافه کرد: با احتساب طرح رونق و پرداخت مستقیم بانک، مجموعا 506 واحد تولیدی استان به مبلغ 293 میلیارد تومان در چهار ماه اخیر تسهیلات بانکی دریافت کرده اند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: