جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
معاون استاندار:
عجب شیر ما – معاون سياسى و امنيتى استاندار آذربايجان شرقى گفت: هرگونه كم كارى در خدمت به مردم، خيانت به خون شهدا است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ايسنا، سعيدشبسترى خيابانى در جلسه شوراى اقتصاد مقاومتى شهرستان مراغه، مقوله اقتصاد مقاومتى را يكى از مهم‌ترين دغدغه هاى رهبر معظم انقلاب اسلامى و شخص دكتر روحانى، رياست جمهورى اسلامى ايران عنوان كرد و گفت: اقتصاد مقاومتى را نمى توان در جلسات و سخنرانى ها خلاصه كرد بلكه بايد به صورت كاربردى و عملياتى ترى در اين راستا عمل كرد.

وى افزود: اقتصاد مقاومتى، نيازمند كار شبانه روزى و تلاش مديرانى است كه ٢٤ ساعته، پاى كار باشند.

معاون سياسى و امنيتى استاندار آذربايجان‌شرقى در بخشى از سخنان خود از مديران اجرايى شهرستان مراغهخواست كه گزارشات ريز و جزيى ترى در مورد تمامى مسائل و به ويژه وضعيت هسته هاى كليدى شهرستان ارائه دهند و اضافه كرد: دولت تدبير و اميد،همچون دولت هايى نيست كه دروغ بگويد و آمارسازى نمايد و تمام تلاش خود را با رويكرد خدمت صادقانه به مردم ،متناسب با توان مالى و امكانات خود به كار مى گيرد.

شبسترى با اشاره به وضعيت نامناسب كشور و استان در تمامى شاخص هاى اقتصادى، سياسى، اجتماعى و ... در دولت گذشته عنوان كرد: به عنوان مثال در دولت گذشته، ثبات قيمت در بازار وجود نداشت و مردم، اجناس و اقلام مورد نياز خود را در هر ساعتى از روز به قيمت هاى متفاوتى تهيه و خريد مى كنند.

اين مقام مسئول در همين راستا تصريح كرد: دولت گذشته نه تنها، خزانه را خالى به دولت تدبير و اميد تحويل داد بلكه بيش از ٤٠٠ هزار ميليارد تومان بدهى را نيز به ارث گذاشت.

شبسترى گفت: دولت نهم و دهم، با قيمت ١٣٠ دلار، سه ميليون بشكه نفت، توليد و مى فروخت ولى متاسفانه كار چندان خاصى نه در كشور و نه در استان انجام نشد.

وى عنوان كرد: متاسفانه برخى ها مى خواستند ايران اسلامى را به عنوان چهره اى خشونت طلب در سطح جهانى معرفى كنند ولى دولت تدبير و اميد، جمهورى اسلامى ايران را از حالت انزوا خارج كرده و با حمايت و هدايت هاى داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامى و تاكيدات شخص رياست جمهورى به تيم ديپلماسى، حقانيت جمهورى اسلامى ايران در سطح جهانى ثابت شد.

وى با تاكيد مجدد بر لزوم ارائه خدمات به صورت ٢٤ ساعته به مردم اضافه كرد:گذشته را فراموش نمى كنيم. همه بايد بدانند كه هر گونه كم كارى در خدمت به مردم،خيانت به خون شهداء انقلاب اسلامى است.

شبسترى در ادامه سخنان خود با بيان اينكه فسادها و كم كارى هاى مربوط به زمان دولت قبل بايد به مردم بازگو شود ابراز كرد: عده اى نمى خواهند كه مردم از اين موضوعات، اطلاع يابند. يادمان نرفته كه چه كسانى هزار هزار ميليارد خورند. آيا بابك زنجانى تنها بود؟ چه كسانى تا اين حد به امثال بابك زنجانى، تا اين حد اختيارات داده بودند؟!.

وى افزود: مردم بايد بدانند كه دولت تدبير و اميد در چه شرايطى و با چه مشكلاتى، دولت را تحويل گرفته است. كسانى كه از شنيدن سخنان انتقادى به دولت قبل، ناراحتند در حقيقت از شفافيت ناراحتند. ما به وظيفه روشنگرى خود ادامه داده و به مردم مى گوييم كه چه اتفاقاتى در سال هاى گذشته افتاده است.

وى با اشاره به خدمات دولت تدبير و اميد در تمامى حوزه هاى اقتصادى، اجتماعى ، سياسى و ...گفت: بايد تمامى مسئولان و مديران مربوطه از بخشى نگرى خوددارى كرده و با هدف مشترك خدمت به مردم در تمامى حوزه ها تلاش كنند.

به گفته اين مقام مسئول، اقتصاد مقاومتى، نيازمند ايمان و اعتقاد راسخ است و با توجه به انتخاب استان به عنوان مهم ترين پايلوت در اجراى اقتصاد مقاومتى، بايد تمامى مديران با تمامى امكانات در راستاى تحقق اين مهم تلاش كنند كه در صورت تحقق اين مهم، برنامه هاى اين استان، به عنوان الگو و برنامه هاى ساير استان ها لحاظ خواهند شد.

افزايش بهره ورى در شهرستان با توجه ويژه به حوزه صنعت و توليد و همچنين تلاش براى افزايش توان مهارتى جوانان از ديگر تاكيدات شبسترى در اين جلسه بود .

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: