جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
فرماندار تبریز:
عجب شیر ما - فرماندار تبریز با بیان اینکه انتظار کشورهای غربی تحت تاثیر قرارگرفتن مراسم روز 13 آبان از تصویب برجام ( برنامه جامع مشترک هسته ای ) است، گفت: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی، نادرستی این تصور را به اثبات خواهند رساند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، رحیم شهرتی فر در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان ، با بیان اینکه برجام نتیجه تلاش جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از حقانیت خود در برابر قدرت های استکباری می باشد ، گفت: نباید این تلقی ایجاد شود که با به نتیجه رسیدن برجام ، مشکلات ما با سیاست های استکباری آمریکا حل شده است.
وی با بیان اینکه حمایت از مستضعفان و استکبارستیزی از آرمان ها و مؤلفه های اصلی نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود، گفت: استکبارجهانی سال هاست که با یک اتهام واهی نظام جمهوری اسلامی را با تحریم های ظالمانه درتنگنا قرار داده است.
شهرتی فر اظهارکرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار به نوعی حرکت در مسیر اعتقادات و اعتلای انقلاب اسلامی است و راهپیمایی 13 آبان عکس العمل طبیعی مردم انقلابی ایران در مقابل ظلم هایی است که دولت آمریکا درحق ما روا داشته است.
وی گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف جامعه از دانش آموزان گرفته تا مردم عادی نقش داشتند و روز 13 آبان نیز یادآور مبارزات مردم ایران علیه استکبارجهانی می باشد.
فرماندار تبریز با اشاره به اهمیت انعکاس جهانی این راهپیمایی، گفت: نمود عینی استکبارستیزی خود را در روز 13 آبان به نمایش خواهیم گذاشت.
وی همچنین با اشاره به اینکه تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و نقش مهمی داشته است ، بر تبیین دلایل دشمنی آمریکا با مردم و نظام اسلامی ایران و دلایل مبارزه ما با استکبار جهانی به دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد.
براساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی تظاهرات مردم شهیدپرور تبریز فردا همزمان با سراسر استان از ساعت 9:30 صبح از مسیرهای مشخص شده به سمت محل تجمع(میدان نماز) شروع خواهد شد.
برچسب ها: 13 آبان ، راهپیمایی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: