جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:
عجب شیر ما - رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از بی توجهی به جوانان و مسائل فرهنگی در کشور انتقاد کرد و گفت: جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند، اما متأسفانه در کشور ما به مسئله جوانان به اندازه تیم‌های ورزشی توجهی نمی‌شود!

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، سلمان خدادادی در نشست اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان ملکان توجه به این دو موضوع در کشور را  خیلی مهم  و  اساس انقلاب دانست و اظهار کرد: وزارت خانه های ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی بخش‌های فرهنگی و جوانان پایه‌های ضعیفی دارند و باید تقویت شوند.

 

وی از برنامه ریزی در بعد اجتماعی این دو وزارتخانه در کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد و گفت: مجلس شورای اسلامی به دنبال ارتقاء جایگاه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های متولی امورات اجتماعی، فرهنگی و جوانان در کشور می‌باشد.

 

نماینده مردم ملکان به جایگاه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در کشور نیز اشاره کرد و گفت: در برخی شهرها از جمله شهرستان ملکان وزارت ورزش و جوانان توان پرداخت حقوق ماهیانه تنها چند کارمند خود را ندارد پس این وزارتخانه چگونه می خواهد برای جوانان یک شهر برنامه ریزی و کار کند؟

 

وی افزود: البته این مشکل در کل کشور وجود دارد و وزارت ورزش و جوانان نیاز به اعتبارات کلان دارد تا بتواند در خصوص امورات مهم جوانان از جمله ازدواج و اشتغال آنها برنامه ریزی و اقدام کند. 

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعتبارات معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان به اندازه یک هزارم اعتبار دو تیم پرسپولیس و استقلال هم نیست و این برای بنده یک دغدغه است

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: