سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بر لزوم درجه بندی دفاتر خدمات گردشگری به منظور فراهم سازی بستر کیفی مناسب تاکید کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، امیر حجازی در نشست با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی استان با اعلام این مطلب گفت: ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده از سوی دفاتر خدمات مسافرتی از طریق ایجاد رقابت‌ مابین دفاتر امکان پذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی باید به گونه‌ای باشد که از تخلف‌ها و انحرافات احتمالی جلوگیری کند و افزایش سطح نظارت‌ها باعث بهبود وضعیت خدمات رسانی دفاتر خدمات مسافرتی و کاهش آمار شکایات از دفاتر شود. بر همین اساس با تشکیل تیم های تخصصی ویژه بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی نظارت خواهیم نمود.

حجازی با بیان اینکه هر دفتر خدمات مسافرتی باید تنها در حوزه تخصصی خود فعالیت کند افزود: در صورت انجام هر گونه فعالیت غیر تخصصی از سوی دفاتر بدون هیچ اغماضی با آنها برخورد خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: دفاتری که در ارزیابی های اداره کل در کسب رضایتمندی مخاطبان و نیز برگزاری تورهای ورودی عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند در اولویت حمایت های اداره کل قرار خواهند گرفت.

وی وجود رقابت سالم در یک صنف را لازمه پیشرفت آن عنوان کرد و از مدیران دفاتر خواست تا با همدلی و حفظ همبستگی منشاء اتفاقات ارزشمندی در حوزه گردشگری باشند.

شایان ذکر است در پایان این نشست مدیران دفاتر خدمات مسافرتی به برخی مشکلات موجود در این حوزه اشاره کردند. حمایت از دفاتر خدمات مسافرتی در زمان رکود، اهتمام مسئولین خارج از کشور در زمینه تبلیغات، کاهش مالیات بر درآمد و کوتاه شدن زمان بررسی شکایات دفاتر در سازمان مرکزی برخی از مشکلات مطرح شده از سوی مدیران دفاتر در این نشست بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: