جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
عجب شیر ما - رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید مسئولان تبریزی خواهان برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی هستند.

به‌ گزارش ‌عجب شیر ما به نقل ازایسنا، غلامرضا بهروان درباره برگزاری کلاس آموزشی امنیت و سلامت ورزشگاه‌ها، گفت‌: کلاس امروز با حضور شاهین رحمانی که مسئول امنیت AFC است، افسران امنیتی باشگاه‌ها و همین طور مسئولان یگان ویژه‌ برگزار شد تا مباحثی درباره امنیت ورزشگاه‌ها مطرح شود. با توجه به این که این دوستان که مدرسان این کلاس بودند تجربیات زیادی داشتند سعی کردیم از تجربیات آنها استفاده کنیم. یکی از مباحث امروز (دوشنبه) بحث رفاه در ورزشگاه‌ها بود که باید رفاه میان هواداران برقرار شود.

 

وی در ادامه درباره وضعیت باشگاه نفت نیز اظهار کرد: نامه‌ای از فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ آمده است و در آن تاکید شده که خریداران باشگاه نفت باید هر چه‌ زودتر تکلیف طلبکاران را مشخص کند. البته خریدار هم مدعی است که فروشنده هنوز به طور کامل کار انتقال باشگاه را انجام نداده است. امیدوارم که هر چه‌ زودتر تکلیف این موضوع مشخص شود اما مسئولان فدراسیون فوتبال به مدیران باشگاه نفت اولتیماتوم داده است تا هر چه‌ زودتر تکلیف طلبکارانشان را مشخص کنند.

 

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ادامه صحبت های خود درباره محل برگزاری دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی هم گفت‌: خیلی وقت است که درگیر این موضوع هستیم. الان مسئولان محلی و آذربایجان شرقی عنوان کرده‌اند که این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار شود. ما هیچ مشکلی از این بابت نداریم. این حق مردم تبریز است که بازی در تبریز برگزار شود. مشروط بر این که شورای محترم تامین استان تضمین‌های لازم را بدهد تا ما بتوانیم بازی را در آنجا برگزار کنیم. ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی فقط گنجایش پنج هزار نفر را دارد و باید در این زمینه هم بررسی‌های لازم صورت گیرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: