جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی گفت:به مناسبت هفته دولت وزیر اقتصاد ،دارایی و معاون اول رئیس جمهور از طرف دولت به منظور شرکت در برنامه ها طی یک هفته آینده به تبریز سفر می کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، اسماعیل جبارزاده در گفتگو ضمن اشاره به یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهیدان رجایی و باهنر گفت:نامگذاری هفته دولت به نام شهدای والامقام انقلاب خود فرصت مغتنمی است که تا خدمت گذاران مردم نمونه ای از عملکرد خود را به منصه ظهور بگذارند و هر ساله دو مناسبت برای ارائه عملکرد وجود دارد که یکی هفته دولت و دیگری دهه فجر انقلاب اسلامی است.

استاندار آذربایجان شرقی افزود:طی یک هفته آینده برنامه های مختلفی به مناسبت هفته دولت تدوین شده است که توسط دستگاههای مختلف اقتصادی و فرهنگی اجرا خواهد شد که از اهم آن می توان به پروژهای گازرسانی ،برق رسانی و آب رسانی روستایی و طرحهای بزرگ عمرانی شهری را نام برد.

جبارزاده با اشاره به میهمانان ویژه دولت در این هفته خاطر نشان کرد:روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته ما میزبان وزیر اقتصاد ، دارایی  و اواخر هفته دولت نیز منتظر حضور معاون اول رئیس جمهور در تبریز هستیم.

جبارزاده در پایان سخنان خود اقتصاد مقاومتی را تنها راه خودکفایی و عزت ایران اسلامی برشمرده و افزود:استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پایلوت این طرح در کشور باید در تحقق واقعی این مقوله تلاش کرده و امید داریم طی این هفته هدیه های خوبی به صاحبان اصلی نظام و انقلاب پیشکش کنیم. 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: