پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از کشف چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و دستگیری 9 نفر قاچاقچی خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سرهنگ'کاظم دهقانی ' گفت: در پی وصول خبری مبنی بر دپو و قاچاق کالا توسط چند نفر در شهرستان جلفا، شناسایی و دستگیری متهمان و کشف کالاهای قاچاق در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه، محل نگهداری کالاهای قاچاق را شناسایی و در بررسی از آن تعداد 725 کارتن ظروف شیشه آلات قاچاق که بیشتر آن استکان بود و در یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خودرو نیسان بارگیری شده بود تا در فرصت مناسب از محل خارج شود را کشف و 9 نفر متهم را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را به استناد گزارش کارشناسان چهار میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اقلام مکشوفه و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ دهقانی در پایان با تاکید بر استمرار طرح های مبارزه با قاچاق کالا، به شهروندان توصیه کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی از خرید اجناس و کالاهایی قاچاق خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک و افرادی که در امر تهیه و توزیع کالاهای قاچاق و غیرمجاز فعالیت دارند، مراتب را به پلیس 110 اعلام کنند.
برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، جلفا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: