جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
عجب شیر ما - معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مدیران باید اهل تحرک و ریسک باشند و اگر این ویژگی‌ها را ندارند باید کنار روند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سعید شبستری عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: اگر قرار باشد دست به عصا در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم نخواهیم توانست کاری از پیش ببریم، مدیران باید اهل تحرک و ریسک باشند و اگر این ویژگی‌ها را ندارند باید کنار روند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی بحثی جدی است که مورد تاکید مقامات ارشد کشوری است و کل کشور چشم به همت سه استان آذربایجان‌شرقی، کرمان و لرستان دوخته‌اند.

شبستری تصریح کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌شرقی ظرفیت‌های بالایی دارد انتظار از این استان بالا است؛ ما شب و روز نداریم بنابراین تماشاگر نمی‌خواهیم و همت بالا می خواهیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دولت، گفت: علی‌رغم کمبود اعتبارات و منابع مالی، دولت تدبیر و امید عملکرد موفقی در استان آذربایجان شرقی داشته و امسال نیز صدها پروژه عمرانی در سراسر استان با مشارکت بخش خصوصی و دولتی افتتاح می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: