پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
مسؤول استادیوم یادگار امام تبریز:
عجب شیر ما - مسؤول استادیوم یادگار امام تبریز با بیان اینکه 25 هزار صندلی جهت نصب در استادیوم یادگار امام لازم است، گفت: باشگاه‌ها باید هزینه‌های لازم را برای انجام بازی تیم خود در این استادیوم دولتی پرداخت کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حبیب مقصودی گفت: حفظ و نگهداری استادیوم فوتبال 70 هزار نفری یادگار امام(ره) تبریز به طور معقول هزینه‌ای را به دنبال دارد که در جهت جبران این هزینه‌ها و ایجاد امکانات مطلوب‌، باشگاه‌های لیگ برتری نسبت به تعهدات فی مابین در قرارداد‌های منعقده عمل نمایند که در این خصوص امسال به دلیل عدم انجام تعهدات در سال‌های قبل به طور جدی موضوع دریافت هزینه‌ها بر اساس قرار‌داد برای هر بازی در استادیوم را از تیم‌ها  عملیاتی خواهیم نمود و باشگاه‌ها باید هزینه‌های لازم را برای بازی در این استادیوم دولتی پرداخت کنند.

وی در ادامه بیان داشت: بازساز‌ی و احیای چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز متعاقبا بعد از بازی آخر تیم تراکتورسازی در مرحله گروهی باشگاه‌های آسیا کلنگ زنی و آغاز گردید که با نصب چمن مطلوب و مرغوب و اجرای عملیات زه‌کشی و انجام طرح گرمایشی از کف برای فصل سرما که قبلا نیز به جهت برودت هوا مشکلاتی برای تیم‌ها به بار آورده بود بدون دغدغه خاطر فراهم شود تا تیم‌های تبریزی به راحتی و بدون مشکل بازی‌های خود را انجام دهند.

وی افزود‌: امسال با حضور تیم ماشین‌سازی در کنار تیم تراکتورسازی در لیگ استادیوم یادگار امام به عنوان ورزشگاه میزبان این دو تیم تعیین و به فدراسیون فوتبال معرفی شده است که این موضوع اهمیت حل مشکلات مجموعه را دوچندان نموده است‌.

وی افزود‌: در چهار سال اخیر این مجموعه به‌ بهترین وجه بازی‌های لیگ برتر و آسیای تیم تراکتورسازی را انجام داده که بارها مورد تمجید قرار گرفته است‌.

حبیب مقصودی مسؤول استادیوم یادگار امام اظهار داشت:  طی چهار سال میزبانی از بازی‌های تیم تراکتورسازی و بر اساس تعهدات آورده شده در قراردادهای منعقده ریالی در وجه اداره کل ورزش و جوانان که شامل حساب خزانه است، واریز نگردیده و تمامی درآمدهای حاصل از بلیط فروشی مسابقات مستقیما در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

مسؤول استادیوم یادگار امام تصریح کرد: تمام هزینه‌ها اعم از نگهداری استادیوم‌، چمن‌، ترمیم صندلی‌ها‌، انشعابات برق و گاز و آب و حقوق پرسنل از بودجه جاری دولت تامین شده است که این در حالی است‌ که بایستی علاوه بر مبالغ درآمدی‌، مبالغ هزینه شده در جهت توسعه و ایجاد فضای ورزشی فعلی و جدید در سطح شهرستان تبریز گردد.

وی تاکید کرد: با بازکردن صندلی‌های شکسته شده در بازی تراکتور و نفت در حال حاضر 25 هزار صندلی جدید مورد نیاز می‌باشد که با نصب این مقدار بتوانیم رفاه هواداران را در سکوها تامین نمائیم.

مقصودی در مورد آخرین وضعیت چمن ورزشگاه نیز گفت: مسؤولیت اجرایی این پروژه حساس به عهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بوده ولی ما مکلف به نظارت کافی و دقیق در روند اجرای آن‌ هستیم.

وی در پایان افزود‌: در سال 2018 تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی انتخاب شده است و نماد ورزشی این شهر نیز ورزشگاه یادگار امام است پس باید همه تلاش خود را کنیم تا این استادیوم به شرایط ایده‌آلی برسد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: