جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
عجب شیر ما - دربی حساس فوتبال تبریز بعد از بیست سال در بالاترین سطح فوتبال ایران برگزار می‌شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم تراکتورسازی تبریز بعد از دو تساوی برابر تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان، در‌ بازی سوم خود برابر پیکان تهران به پیروزی 3 بر 1 دست یافته و با روحیه بالا به مصاف تیم ماشین‌سازی می‌رود. از آن سوی تیم ماشین‌سازی تبریز در هفته نخست در اهواز به برتری دو بر یک برابر میزبان خود فولاد خوزستان دست یافته و در دو بازی بعدی برابر تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز و صبای قم مساوی کرده تا عملکرد مشابهی با تیم تراکتورسازی در کسب امتیازات داشته باشد.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که هنوز ورزشگاه بازی مشخص نیست، اما ورزشگاه اختصاصی گسترش‌فولاد و ورزشگاه تراکتورسازی اولویت‌های اول و دوم میزبانی این دیدار هستند.
 
تراکتورسازی و ماشین‌سازی ‌در سال‌های اخیر در لیگ دسته یک و بازی‌های دوستانه چندین بار به مصاف هم رفته‌اند، اما از آخرین بازی دو تیم در بالاترین سطح فوتبال ایران بیست سال زمان سپری شده است.

در سال 75 و در لیگ دسته یک ایران (لیگ برتر فعلی) بازی رفت دو تیم به سود تراکتورسازی به اتمام رسیده بود، اما دیدار برگشت تیم‌های تراکتورسازی با ماشین‌سازی با تساوی خاتمه یافت.
در جدول رده‌بندی در پایان هفته سوم تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی با 5 امتیاز و تنها تفاصل گل متفاوت در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند.

بازی دو تیم ساعت 18 روز پنج‌شنبه 21 مرداد برگزار شده و بعد از این بازی رقابت‌های لیگ برتر به مدت یک ماه تعطیل می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: