جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
رئیس اتاق بازرگانی تبریز:
عجب شیر ما - رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: قوانین مالیاتی در شان ملت، نظام اسلامی و فعالان اقتصادی نیست.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، صمد حسن زاده در آیین تودیع و معارفه مدیر کل اداره امور مالیاتی استان با بیان اینکه مدیر کل سابق اداره امور مالیاتی از هیچ تلاشی در جهت تکریم ارباب رجوع به خصوص صنایع استان دریغ نکرد، گفت: اگر گلایه ای در حوزه مالیات داریم به دلیل کوتاهی از سوی اداره کل مالیات نیست بلکه به دلیل قوانین مالیاتی است که به صورت کشوری به آنها ابلاغ می شود.

وی افزود: در دو سال اخیر اداره کل امور مالیاتی کشور حداقل 20 جلسه آموزشی مالیاتی برای فعالان اقتصادی برگزار کرده است که جای تشکر و تقدیر دارد.

وی خطاب به مسئولان دولتی گفت: در این شرایط بد اقتصادی، صلاح نیست تا قوانین سنگین مالیاتی برای فعالان اقتصادی صنایع کوچک اعمال شود.

حسن زاده انتقاد کرد: چرا باید بدنه دولت آن قدر بزرگ باشد که برای تامین حقوق و مزایای آنان دریافتی های مالیات را افزایش دهند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز تاکید کرد: امید است روزی شاهد عدالت صحیح مالیاتی باشیم چرا که در حال حاضر قوانین مالیاتی در شان ملت، نظام اسلامی و فعالان اقتصادی نیست.

گفتنی است؛ در این آیین از زحمات 15 ساله رسول رسولی مدیر کل سابق اداره کل امور مالیاتی استان تقدیر شده و غلامرضا شریفی به عنوان مدیر کل جدید اداره کل امورمالیاتی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: