شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
پیرمؤذن در تذکر شفاهی:
عجب شیر ما - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ضمن تأکید بر جهت دهی به سرمایه های آزاد شده در جریان اجرای برجام خواهان توجه بیشتر رسانه ملی بر اجرای برجام باشد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از خبرگزاری خانه ملت، کمال الدین پیرمؤذن در نشست علنی امروز (دوشنبه 11 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: مسئولیت سنگین اجتماعی همه ما در شرایط فعلی ایران اسلامی تلاش مجدانه جهت رهایی کشور از بیماری تاریخی توسعه نیافتگی است.

وی گفت: از ریاست مجلس شورای اسلامی جهت در اولویت قرار دادن رسیدگی به لایحه منطقه آزاد اقتصادی استان اردبیل تشکر نموده و از عموم نمایندگان محترم مجلس درخواست بذل و عنایت می نمایم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از حجت الاسلام ابوترابی فرد به جهت شرکت در عزاداری حسینیه دروازه اردبیل تشکر می نمایم.

وی گفت: از اسحاق جهانگیری به عنوان خار چشم اختلاص گران به جهت رسیدگی به تصرفات صورت گرفته در جنگل بی نظیر حیران تشکر می نمایم. مسئولان جلوی حمله بلدوزری به جنگل بی نظیر ابر را که به بهانه انتقال آب آغاز شده ودر حال سرعت گرفتن است را بگیرند.

پیرموذن گفت: دولتمردان با به ثمر نشستن تفاهم برجام که منجر به افزایش سرمایه ملی ایران خواهد شد؛ در برنامه ششم توسعه مطالبات فرهنگیان، راه آهن اردبیل و میانه، پتروشیمی پروپیل اردبیل و سدهای آبی کشاورزی مورد نیاز را مورد توجه قرار دهند. رسانه ملی یار اجرای حسن برجام باشد و بار خاطر مسئولین اجرای برجام نباشد. عزاداری حسینی محرم را سیاسی نکنید.

وی تصریح کرد:‌شب گذشته بخش خبری 20:30 پارکی را در جنوب تهران نشان داد که معتادان جمعند و من به عنوان یک نماینده مجلس از این وضعیت در پایتخت ایران خجالت کشیده. به جد از همه مسئولان می خواهم که هر چه سریعتر به این نوع مسائل رسیدگی کنند؛ معتادان مواد کشیدند، ما و شما درخوابیم. این موضوع برای آینده جامعه ایران اسلامی خطرناک است و باید با آن مقابله شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: