شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
عجب شیر ما - عبدالرضا نواپور، رییس دادگستری شهرستان عجب شیر به عنوان قاضی نمونه کشوری از استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی٬ انتخاب وی به عنوان قاضی نمونه کشوری سال 94، با بررسی مقام ها و مراجع نظارتی قوه قضائیه و بنا به پیشنهاد دادسرای انتظامی قضات انجام شده است.
بنابر این گزارش، سلامت و دانش مطلوب قضایی٬ حسن سلوک و اخلاق حسنه با همکاران و مراجعان٬ تکریم ارباب رجوع٬ تلاش در جهت ارتقاء عملکرد دستگاه قضایی و تلاش و پشتکار دوچندان در طول سنوات خدمت از جمله معیارهای انتخاب نواپور به این عنوان است.
در این ارتباط لوح سپاسی با امضای آیت الله آملی لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه به رئیس دادگستری عجب شیر ارسال شده که طی مراسمی در سالن اجتماعات دادگستری آذربایجان شرقی با حضور روسای دادگستری، دادستان های عمومی و انقلاب و قضات دادگاه های تجدیدنظر و دادگاه های عمومی استان و برخی مسئولان استانی٬ توسط حجت الاسلام مظفری مدیر کل دادگستری آذربایجان شرقی به وی اهدا شد.
نواپور، به مدت 13 سال به عنوان قاضی تحقیق، دادیار اجرای احکام، دادیار ناظر زندان، دادیار تحقیق، دادیار اظهارنظر، دادیار جانشین دادستان، بازپرس و دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر سابقه خدمت داشته و دو سال است که به عنوان رئیس دادگستری این شهرستان انجام خدمت می کند.
وی، در سال 1392 نیز به عنوان دادستان نمونه استان آذربایجان شرقی انتخاب شده و از سوی رئیس قوه قضائیه مورد تجلیل قرار گرفته است.
برچسب ها: قاضی ، عجب شیر ، نواپور
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: