جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
پزشکیان:
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس اول مجلس دهم گفت: جریان فیش های حقوقی نامتعارف حرف تازه ای نیست اما بیشتر از اختلاس سه هزار میلیاردی و با هدف منحرف کردن افکار عمومی برجسته سازی شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان با اشاره به اینکه بارها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به حقوق های نامتعارف اعتراض کرده ام .
وی با طرح این سوال که چرا تسهیلات اعطایی میلیاردی که به مطالبه های معوق بانک ها تبدیل شده است، برجسته سازی نمی شود، گفت: برجسته سازی حقوق های نامتعارف با هدف منحرف کردن افکار عمومی از اختلاس ها و تسهیلات میلیاردی و معوق صورت گرفت.
وی افزود: رسانه ها و سیستم بازرسی باید اختلاس ها، تسهیلات معوقه و حقوق های نامتعارف را در تمامی سازمان ها و نهادها تا حصول نتیجه دنبال کنند.
به گزارش ایرنا بازنشر فیش های حقوقی نامتعارف که جریانی دیرینه در سطح کشور بوده و گاه مورد دستکاری قرار گرفته است، طی هفته ای که گذشت مهمترین موضوع مورد بحثِ روزنامه های اقتصادی و سوژه جدید برخی از دلواپسان بود.
این در حالی است که دلسوزان نظام طی روزهای اخیر اقدام دولت در برخورد با تخلف های مربوط به حقوق های نا متعارف را قابل تشویق می دانند و نسبت به فضاسازی های منتقدان و انحراف افکار عمومی از فسادهای بزرگ مالی دولت گذشته هشدار می دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: