پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
الیاس حضرتی:
عجب شیر ما - الیاس حضرتی اظهار کرد: پیامک گسترده به روزنامه‌نگاران و ادبیات به کار رفته در آن مصداق اتهام‌زنی است و دادستان به عنوان مدعی‌العموم باید طرح شکایت کند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوع ارسال پیامک تهدیدآمیز به تعدادی از روزنامه‌نگاران، گفت: من به طور جدی و رسمی از وزیر اطلاعات و پلیس فتا طی نامه یا تذکری در جلسه علنی خواهم خواست تا این موضوع را پیگیری و عوامل آن را مورد پیگرد قرار دهند چرا که اتهام‌زنی به اصحاب رسانه و نسبت دادن فعالیت با جریان‌های معاند به آنها اتفاق کم‌اهمیتی نیست.

وی افزود: در شرایط خاص کشور عده‌ای در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به دنبال ایجاد نگرانی و تشویش در جامعه و برهم زدن فضای آرام کشور هستند که شاید برخی دستاوردها را زیر سوال ببرند.

مدیر مسئول روزنامه اعتماد، تأکید کرد: دنبال کردن منافعی غیر از منافع ملی از سوی هر جریانی محکوم است و این پیامک‌ها که با چند شماره مشخص و با در دست داشتن اطلاعات روزنامه‌نگاران ارسال شده هم به دنبال همین هدف است که موجب نگرانی خاطر اهالی فرهنگ شده و بی‌شک باید با آن برخورد جدی شود و اگر از سوی مراجع ذی‌صلاح این اتفاق نیفتد حتماً جمعی از روزنامه‌نگاران علیه عوامل این اتفاقات طرح دعوا می‌کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: