پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
امام جمعه عجب شیر:
عجب شیر ما - امام جمعه عجب شیر گفت: آزادی قدس شریف تنها با سلاح اتحاد، همدلی و ایمان مسلمانان جهان محقق می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه شهرستان عجب شیر، افزود: روز قدس تنها متعلق به سرزمین فلسطین و ایران نبوده بلکه متعلق به جهان اسلام است.
وی، با اشاره به اینکه این روز فرصتی است تا مسلمانان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کنند، غافل نمانند، یادآور شد: مسلمانان در این روز با فریادی رسا و با قامتی برافراشته در برابر ستمگران تاریخ قیام می‌کنند.
خطیب جمعه عجب شیر، روز قدس را روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و رستاخیز استکبارستیزی ملل مسلمان جهان خواند و اظهار کرد: این روز، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت‌خواه و عدالت دوست و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و کنار گذاشتن سلیقه‌ها و پیوستن قطره‌ها به اقیانوس جاری انسان‌ها است.
حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام نسبت به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی است، ادامه داد: این روز تاکید بر تعلق فلسطین، بیت‌المقدس و قدس شریف به جهان اسلام و احیای تفکر آزادسازی قدس از چنگال صهیونیست‌ها در بین مسلمین جهان است.
وی گفت: مردم مظلوم فلسطین با جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی و حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و شبکه صهیونیستی، سرکوب، تحقیر و از حقوق اولیه بشری محروم هستند.
وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار این شهرستان در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مردم انقلابی ما با این حضور پرشور بار دیگر همراهی خود با مظلوم و فریاد بر ظالم را اعلام کردند.
امام جمعه عجب شیر، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی تمام جنایت های آل سعود، آل خلیفه و داعش در کشورهای مسلمان دانست و گفت: اکنون دلارهای نفتی عربستان، قطر و امارات به سلاح های کشتار جمعی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ریختن خون مسلمانان تبدیل شده اند.
حجت الاسلام شربیانی، افزود: مردم مسلمان جهان شاهد جنایت های حاکمان خائن کشورهای عربی اسلامی بر ضد مسلمانان و مردم بی دفاع منطقه هستند.
وی اظهار داشت: اکنون حاکمان خائن کشورهای عربی و حامیان اصلی رژیم صهیونیستی، همواره بر جنایت های صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین سرپوش می گذارند.
برچسب ها: آزادی ، قدس ، اتحاد ، مسلمانان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: