جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
قاضی پور:
عجب شیر ما - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،با تاکید برتلاش مجلس برای مقابله با قاچاق کالا،گفت: قاچاق از مبادی رسمی تولید ملی و رشد اقتصادی کشور را نشانه رفته است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از خانه ملت، با اشاره به تلاش مجلس دهم برای برخورد هدفمند با قاچاق کالا و ارز، گفت: مجلس دهم جدیت بسیاری در برخورد با کالای قاچاق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

 

قاچاق کالا عاملی برای تاخیر در تحقق اقتصاد مقاومتی/ کالای قاچاق ذائقه مردم به استفاده از کالای داخلی را تغییر داده است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز به هیات رئیسه مجلس تقدیم شده است، تصریح کرد: پیگیر به نتیجه رسیدن این تفحص برای برخورد قانونمند و هدفدار با قاچاق خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه قاچاق کالا از مبادی رسمی و غیررسمی اجازه رشد تولید ملی را نمی دهد، افزود:متاسفانه کالای قاچاق ذائقه مردم به استفاده از کالای داخلی را تغییر داده که در این زمینه باید فرهنگ سازی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، قاچاق کالا را عاملی برای تاخیر در تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و تاکید کرد: باید فکری برای بستن مبادی واردات کالای قاچاق صورت بگیرد تا به این ترتیب کالای داخل فرصت تولید و عرصه در بازارهای بین المللی پیدا کند.

 

مجازات های سنگین برای حامیان قاچاق باید در نظر گرفته شود

وی با بیان اینکه مجازات های سنگین برای حامیان قاچاق باید در نظر گرفته شود، گفت: بسیاری از کالاهای قاچاق بدون هیچ دردسری وارد کشور می شود که این موضوع نشان از حمایت برخی مسئولان از این موضوع دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با حصول نتیجه در خصوص تحقیق و تفحص از قاچاق کالا متخلفان این حوزه باید از سوی دستگاه قضا به اشد مجازات برسند.

برچسب ها: قاضی پور ، قاچاق ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: