جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌کند:
عجب شیر ما - معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی از برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و تخصصی مهارت‌های رسانه ای، خبرنگاری و خبرنویسی با ارائه گواهینامه معتبر و قابل ترجمه خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، این کارگاه‌های آموزشی و تخصصی با همکاری خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و با حضور اساتید مجرب رشته‌های روزنامه نگاری و مدیریت رسانه برگزار می‌شود.

وی گفت: کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت‌های رسانه ای در 10 جلسه و با محورهای خبرنویسی مقدماتی، گزارش نویسی، تکنیک های گفت و گو، ویراستاری و آموزش یادداشت‌نویسی برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین کارگاه یکروزه خبرنویسی و مبانی خبرنگاری نیز به صورت مجزا برگزار می‌شود که علاقه مندان برای کسب اطلاعات مقدماتی در زمینه خبر می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: هزینه شرکت در کارگاه یک روزه خبرنویسی و مبانی، 40 هزارتومان و هزینه شرکت در کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت‌های رسانه ای 90 هزار تومان می‌باشد.

آقاسیدی با بیان اینکه نفرات برتر هر دوره در صورت تمایل در اولویت بکارگیری در خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا خواهند بود، گفت: خبرنگاران رسانه‌ها با ارائه معرفی نامه از تخفیف 40 درصدی، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از تخفیف 20 درصدی و دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی از تخفیف 30 درصدی بهره مند می‌شوند.

وی گفت: مهلت ثبت نام در این کارگاه‌های آموزشی تا 15 تیرماه سالجاری بوده و کارگاه‌های مذکور نیز بعد از به حد نصاب رسیدن در تابستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه‌ها می توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان واقع در داخل دانشگاه تبریز، ساختمان جهاددانشگاهی، طبقه همکف مراجعه کرده و یا با شماره های 33342117 و 33321120 تماس بگیرند.

گفتنی است؛ دو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) تحت نظر معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی فعال می‌باشند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: