جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
آیت‌الله مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز:
عجب شیر ما - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با انتقاد ازحقوق های نجومی برخی مدیران گفت: باید مسئولان نظارتی دراین خصوص وورد پیدا کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر،  نماز جمعه این هفته تبریز به امامت آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر و باحضور گسترده و باشکوه نمازگزاران تبریزی اقامه شد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه تورم در کشور غوغا می ‌کند، افزود: اکنون در شرایط کنونی کشور، گرانی و گرانفروشی از هر زمان بیشتر شده و برای خانواده‌ های بی ‌بضاعت زندگی کمرشکن است و بااین حال می بینیم برخی مدیران حقوق های چند صد میلیونی دریافت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید با فیش نجومی و میلیونی مدیران برخورد قاطع شود، افزود: خیلی از کارخانه ها و واحدهای تولیدی تعطیل شده اند و با این حال مدیران آنها حقوق های نجومی دریافت می کنند.

امام جمعه تبریز سپس با بیان اینکه باید سازمان بازرسی و دیوان محاسبات وارد کار شود و با متخلفان برخورد کند، اظهار داشت: عده ای در کشور برای نان شب محتاج هستند و با این حال برخی از مدیران حقوق های نجومی و چند صد میلیونی دریافت می کنند.

وی سپس به ضرورت تقویت تولید داخلی تاکید کرد و اظهار داشت: باید بهبود وضعیت اقتصادی اولویت دولت ومجلس باشد و نمایندگان و دولتمردان برای این منظور تلاش کنند.

آیت‌الله مجتهد شبستری همچنین با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق و عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: همه مردم و مسئولان ضروری است برای رونق اقتصادی که باعث ایجاد اشتغال و رفع بیکاری می شود، تلاش کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، شبستری ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: