چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:
عجب شیر ما - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه باید فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم، گفت: نباید به دنبال دو قطبی کردن جامعه و ایجاد اختلاف باشیم.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، سعید شبستری با اشاره به فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: پرچمدار اصلی انقلاب اسلامی امام راحل بود که با پشتیبانی مردم انقلاب را هدایت کرد و امروز انقلاب اسلامی در سایه زعامت خلف صالح امام، با وجود تمام سختی‌ها و موانع به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم محور تمام خدمات نظام هستند، افزود: فلسفه تشکیل دولت، مجلس و همه نهادهای نظام، خدمت به مردم است و نباید فراموش کنیم که اگر این انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد به همت این مردم است.

شبستری با بیان اینکه باید قدردان نعمت امنیت باشیم، افزود: امروز شاهدیم که در کشورهای منطقه به نام اسلام چه جنایت‌هایی انجام می‌شود، اما در میان این همه ناامنی، ایران اسلامی با اقتدار کامل و در کمال امنیت و آرامش نقش‌آفرینی می‌کند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از زمان آغاز به کار، خدمات زیادی انجام داده است، افزود: یکی از کارهای بزرگی که دولت آغاز کرد بحث تحول نظام سلامت بود که تک‌تک آحاد مردم آثار آن را مشاهده و لمس کردند و این در شرایطی بود که دولت با مشکلات بسیار سنگینی در ابتدای کار مواجه بود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم وارث مشکلاتی چون بدهی‌های سنگین، کاهش قیمت و میزان فروش نفت و حجم عظیم پروژه‌های نیمه‌تمام بود، افزود: خوشبختانه دولت با تدابیر خود توانست وضعیت مملکت را اداره کند و صدها پروژه عمرانی عظیم را به انجام برساند.

شبستری خاطرنشان کرد: متاسفانه در دولت گذشته با وجود درآمدهای نفتی نه تنها بهبودی در وضعیت اشتغال ایجاد نشد بلکه بیکاری افزایش یافت، اما در دو سال اخیر شاهد بودیم که نرخ بیکاری استان از ۱۲ به ۷ درصد رسیده و این نتیجه تدابیر دولت است.

وی تدوین سند تدبیر توسعه را مهم‌ترین اقدام در راستای توسعه استان دانست و گفت: مشکلات استان را خود ما باید حل کنیم و اگر نسخه‌ای لازم است خود ما باید آن را بنویسیم و امروز همه نقاط استان متناسب با ظرفیت‌های خود نسخه و نقشه راه توسعه دارند.

شبستری افزود: در دو سال اخیر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان افتتاح شده در حالی که بودجه عمرانی استان ۳۰۰ میلیارد تومان بوده و این نتیجه اعتماد دولت به مردم و بخش خصوصی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دولت در عرصه بین‌المللی نیز توفیقات چشمگیری کسب کرده است، گفت: متاسفانه برخی بدون آگاهی و یا با اغراض خاصی خدمات دولت را زیر سوال می‌برند در حالی که امروز باید فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم و دست در دست هم برای آبادانی کشور کار کنیم.

وی تاکید کرد: مردم همه دارایی خود را برای انقلاب فدا کرده‌اند و شایسته نیست با برخی حرکات و اظهارات، این انقلاب و نظام را زیر سوال ببریم.

شبستری با تاکید بر اینکه امروز رهبری از ما انتظار دارند، افزود: اقتصاد مقاومتی با شعار و جلسه و کنفرانس محقق نمی‌شود و همه باید آستین‌ها را بالا بزنند و با همت و غیرت و کار جهادی در این عرصه وارد شوند.

برچسب ها: دوقطبی ، کردن ، جامعه ، پرهیز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: