پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
با تمدید قرارداد
عجب شیر ما - قرارداد قلعه‌نویی یک‌و‌نیم سال بود و یک سال آن باقی مانده بود، اما ادامه همکاری طرفین به توافق جدید مالی نیاز بود که ساعتی پیش وی با تراکتورسازی به توافق رسیده و فصل 96-95 هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده خواهد داشت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، همانطور که پیش‌بینی می‌شد مسئولان باشگاه تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم خود در فصل آتی به توافق رسیده و قرارداد این مربی برای یک فصل دیگر تمدید شد.

قلعه‌نویی فصل گذشته و در هفته چهاردهم جانشین تونی اولیویرا شده بود و تیم تراکتورسازی را از رده هشتم جدول تا مکان چهارم ارتقا داده بود. وی همچنین در باشگاه‌های آسیا برای اولین بار تیم تراکتورسازی را از مرحله گروه بالا کشیده و این تیم را به مرحله حذفی رسانده بود.

امیر قلعه‌نویی در سال 90 برای اولین بار هدایت تیم تراکتورسازی را پذیرفته بود و با این تیم به مقام نایب قهرمانی ایران دست یافته و تراکتورسازی را برای نخستین بار آسیایی کرده بود.

البته قرارداد قلعه نویی یک‌و‌نیم سال بوده و یک سال آن باقی مانده بود، اما ادامه همکاری طرفین به توافق جدید مالی نیاز بود که ساعتی پیش قلعه‌نویی با تراکتورسازی به توافق رسیده و فصل 96-95 هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده خواهد داشت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: