جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
شفیعی:
عجب شیر ما - بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر باشگاه پول قرارداد دو فصلم را به طور کامل پرداخت کند، اولین نفری هستم که قراردادم را تمدید می‌کنم.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، "خالد شفیعی" در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص تصمیمش برای فصل آتی لیگ برتر، اظهار کرد: تبریز متفاوت‌تر از همه جا است، خیلی دوست دارم در تراکتور بمانم ولی باشگاه اول باید پولم را بدهد.

وی در خصوص دیدار با النصر امارات نیز گفت: معتقدم نتیجه عادلانه نبود؛ چرا که حقمان صعود به مرحله بعدی بود، می‌توانستیم بعد از آن جمعه سیاه روز باشکوهی برای تراکتور رقم زده و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم که به هر حال نشد.

شفیعی ادامه داد: هواداران خیلی خوب به ورزشگاه آمدند و تیمشان را جانانانه تشویق کردند، جا دارد از آنان قدردانی کنم.

وی با اشاره به اینکه همه برای صعود یک دل شده بودیم، اظهار کرد: هیچ چیز از ارزش‌های بازیکنان تراکتور کم نمی‌شود، علی رغم کمبودها، بی محبتی‌ها و نواقص در طول فصل خیلی خوب جنگیدیم و به هم تیمی‌هایم خسته نباشید می‌گویم، همچنین آقای قلعه‌نویی از روزی که به تراکتور آمد، خیلی زحمت کشید و نتایجی در خور شأن این تیم کسب کرد.

این بازیکن تراکتور در رابطه با اینکه گفته می‌شود شفیعی نمی‌خواست در بازی با النصر بازی کند، گفت: من دو بار با بینی شکسته برای تراکتور بازی کردم، اینبار هم بیمار بودم و پزشکان گفته بودند که نمی‌توانی 90 دقیقه بازی کنی. هر جا که باشم با غیرت و تعصب کار می‌کنم، چون دوست دارم نان حلال سر سفره‌ام ببرم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: