شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
عجب شیرما - فرماندار عجب شیر از دو بانده شدن کنارگذر این شهرستان تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح بیش از 20 میلیارد ریال از محل اعتبارهای شهرستانی است.
عجب شیرما به نقل از ابرنا، ابراهیم طاهری، در جلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: این طرح به طول دو کیلومتر در قالب طرح ملی تعریض کمربندی جنوبی این شهرستان با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی اجرا می شود.
وی با اشاره به تکمیل نشدن طرح تعریض کمربندی این شهرستان با گذشت هشت سال از آغاز عملیات اجرایی آن، یادآوری کرد: تکمیل این طرح برای کاستن از میزان وقوع حوادث رانندگی دراین محور نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان ذیربط است.
فرماندار عجب شیراظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح در سال 86 آغاز شده و با وجود اجرای بخشی از اقدامات زیرساختی دراین محور 10 کیلومتری، تکمیل نشدن آن همچنان از معضلات و دغدغه های جدی مردم است.
طاهری، با اشاره به اینکه با گذشت هشت سال از آغاز این طرح فقط 60 درصد آن آماده سازی شده است، ادامه داد: برای تکمیل این طرح ملی 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی گفت: مسوولان ذیربط باید به این طرح ملی نگاه ویژه ای داشته باشند تا مردم و مسافران از خدمات آن بهره بیشتری ببرند.
فرماندار عجب شیر از ایجاد جاده سلامت توسط شورای اسلامی و شهرداری عجب شیر در جاده امام علی(ع) خبر داد و یادآور شد: این جاده به مناسبت هفته محیط زیست به طول دو کیلومتر به بهره برداری می رسد.
طاهری، خواستار فعال سازی ستاد سد معبر برای برخورد با نمایشگاه های خودرو و فرهنگ سازی در زمینه ساماندهی ترافیک شد و افزود: همه باید تلاش کنند تا مسائل و مشکلات ترافیک این شهرستان برطرف شود.
وی اظهارکرد: هدف از تشکیل شورای ترافیک، بررسی معضلات و مشکلات ترافیکی این شهرستان است که با همکاری و همفکری لازم بین مسوولان، مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
برچسب ها: عجب شیر ، فرماندار
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: